Petición cerrada

President Puigdemont: Convoqui ELECCIONS al Parlament JA - DUI NO / 155 tampoc

Esta petición ha conseguido 225 firmas

Honorable President i estimats lectors de la carta que li adreço:

Ha arribat l'hora d'admetre que, almenys de moment, no hi ha prou consens per a la independència. En aquestes circumstàncies, tirar pel dret amb la DUI seria el suïcidi moral dels independentistes (quan podrien obtenir una majoria nítida en pocs anys) i una arrabassada de drets dels que no ho som, i ens vàrem sentir exclosos els dies 6 i 7 de setembre, també el 1O, malgrat representar la meitat de la gent que va votar el 27S.

La creació d'un nou estat implica canvis que només una societat en la qual la decisió l'ha madurada -amb un debat ciutadà plural, que aclareixi les possibles conseqüències- una majoria qualificada podría dur a terme. Aspectes com el control de fronteres, quan ningú et reconeix, o la recaptació d'impostos, quan el 62% de la població no ha subscrit el projecte independentista, no poden assolir-se en les condicions actuals.

La reacció del Govern de l'Estat, que té tanta traça pel diàleg com el Govern de la Generalitat, ens ha deixat commocionats, per la seva duresa. La unilateralitat és lletja, en qualsevol sentit. Encara som a temps d'aturar el greuge. Per la PAU. Els que vulguin una guerra, quan tenim unes condicions de vida que enveja més de mig planeta, s'ho haurien de fer mirar.

Com a ciutadana de Catalunya li demano que aturi aquests dos despropòsits -DUI i 155- el més aviat possible convocant eleccions al Parlament de Catalunya. Seria una oportunitat per a aliances basades en projectes polítics concrets i abastables. La democràcia ha de suposar que tots ens sentim respectats i concernits. M'ajuda a aconseguir-ho? M'hi ajudeu tots signant aquesta petició?

Moltíssimes gràcies per la seva/vostra atenció,

Alícia Domènech

Hoy: Alicia cuenta con tu ayuda

Alicia Domènech necesita tu ayuda con esta petición «Carles Puigdemont: Puigdemont, POSA LES URNES JA - DUI NO / 155 tampoc». Únete a Alicia y 224 personas que ya han firmado.