No votar als que han negociat per formar govern a Catalunya

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

Sóc conscient de que és molt fàcil opinar des del sofà, però és que sento un gran desencís en veure que els nostres polítics no són capaços de posar-se d'acord en adoptar una postura comuna, sense fissures ni enfrontaments i amb un objectiu clar, sigui el que sigui.

Els més de dos milions de vots sobiranistes del 21D no ens mereixem això. Entendríem que primer fixessin l'objectiu comú, tant si és el de continuar amb l'enfrontament assumint totes les conseqüències, com si s'arriba a la conclusió que és un plantejament impossible, perquè no tothom està disposat a assumir-les.

Tots dos plantejaments serien perfectament assumibles i àmpliament acceptats si s'expliquessin prèviament. Veig amb amargor que porten mesos negociant candidats, conselleries, influències etc i al final descobreixen que ni tan sols tenen un pacte i un objectiu ferm e inamovible en un sentit o un altre amb la qual cosa han donat un espectacle que no ens mereixem.

Personalment, tot i que penso que s'han comès enormes errors polítics i estratègics, mantinc tota la meva admiració i compromís amb tots els que s'han jugat la seva llibertat per una causa digna, però crec que si hem permès que Carles Puigdemont, que era un símbol del nostre valor més preuat, la dignitat, es veiés forçat a desistir, estem perduts i ens mereixem tot el que ens vulguin fer.

Per tot això, proposo que en les pròximes i inevitables eleccions, no acceptem cap llista sobiranista que inclogui cap dels 70 diputats electes, ni sobretot, cap càrrec que hagi participat directa o indirectament en aquest vergonyós espectacle.

HO SENTO PERÒ CREC QUE TOTS, ABSOLUTAMENT TOTS HAN DE FER UN PAS AL COSTAT

Hoy: Luis cuenta con tu ayuda

Luis Descarga necesita tu ayuda con esta petición «Carles Puigdemont: No votar als que han negociat per formar govern a Catalunya». Únete a Luis y 9 personas que ya han firmado.