MHP Carles Puigdemont, posi al Major Trapero a la llista de Junts per Catalunya

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.000!

MHP Puigdemont,

Acabo de llegir a la web de la Corporació Catalana de mitjans audiovisuals que:

"El Ministeri de l'Interior ha destinat el fins fa poc major dels Mossos d'Esquadra, Josep Lluís Trapero, a fer tasques administratives a la comissaria de la Travessera de les Corts. El nou càrrec comportarà que Trapero no tingui cap tipus de responsabilitat operativa en el cos"

Això és una humiliació en tota regla. Com a tal requereix que sigui reconfortat i recompensat,  de la millor manera possible,  pels serveis prestats a Catalunya i als catalans durant els darrers mesos. En especial,  per la gestió dels atemptats de Barcelona i Cambrils així com per la proporcionalitat i respecte cap a la ciutadania amb la que el cos dels Mossos d'esquadra es van produir el passat dia 1 d'octubre d'enguany.

Es per això, que li demano humilment, que inclogui a les llistes per les properes eleccions al Parlament de Catalunya del 21D al Major dels Mossos d'esquadra, Josep Lluís Trapero

PREGO A TOTS ES INDEPENDENTISTES, VOTEU A QUI VOTEU, A QUE DONGUEU SUPORT A AQUESTA INICIATIVA.

SIGNEU I COMPARTIU. GRÀCIES!!!!!

VISCA  CATALUNYA!

Hoy: Ricardo cuenta con tu ayuda

Ricardo Tretter necesita tu ayuda con esta petición «Carles Puigdemont: MHP Carles Puigdemont, podi al Major Trapero a la llista de Junts per Catalunya». Únete a Ricardo y 988 personas que ya han firmado.