Suport a la Declaració Republicana de Sagunt

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!

CONVOCADA LA TROBADA  DE CÀRRECS PÚBLICS PER LA REPÚBLICA

La Coordinadora del País Valencià per la República (CPVR), reunida el dissabte 7 d’abril a Sagunt, ha convocat per al proper mes de maig, el diumenge dia 13,  la Trobada de càrrecs públics valencians en suport de la Declaració republicana de Sagunt que ha estat aprovada en eixa reunió i que diu el següent:

DECLARACIÓ REPUBLICANA DE SAGUNT

A Sagunt, a 13 de maig del 2018, en el mateix lloc en què un pronunciament militar va restaurar la monarquia borbònica, nosaltres, càrrecs públics elegits democràticament pel poble valencià i ciutadania valenciana, proclamem unànimement que:

Reivindiquem i donem suport a un model d’Estat que supere la Monarquia amb processos constituents i que permeta desenvolupar els drets essencials dels valencians i les valencianes que el Règim de 1978, després de 40 anys, ha demostrat nul·la voluntat per a permetre, com son unes condicions laborals i socials dignes, la llibertat d’expressió i llibertats polítiques plenes, el finançament just i el dret a decidir. Per la República!

Aquesta declaració serà llegida a Sagunt, en el mateix lloc que, en 1874, es va fer el pronunciament militar de Martínez Campos o de Sagunto, contra la primera República i es va restaurar la monarquia borbònica.

Hoy: Sergio cuenta con tu ayuda

Sergio Moreno necesita tu ayuda con esta petición «càrrecs públics del poble valencià i ciutadania valenciana: Suport a la Declaració Republicana de Sagunt». Únete a Sergio y 160 personas que ya han firmado.