Gerechtigheid voor Anne Faber: Geen tweede kans meer voor moordenaars

0 have signed. Let’s get to 200!

Hallo Nederland,

De afgelopen dagen zijn wij allemaal flink opgeschikt door de tragische gebeurtenis rondom Anne Faber.

Heel Nederland rouwt met de familie, vrienden, nabestaanden mee.

Het is helaas zo dat in dit land een man zoals Micheal P. over een aantal jaar alweer in onze samenleving rondloopt, en daarbij het gevaar brengt naar ons allemaal.

Het is heel belangrijk maar ook heel simpel: mensen die een moord hebben gepleegd hebben hun kans op een leven in onze samenleving verknalt. Dit doordat deze mensen het leven van een onschuldig iemand die wel graag een bijdragen wou leveren aan deze samenleving dit nu niet meer kan, tegen haar/zijn wil in.

Dit is echt te ernstig voor woorden en had voorkomen kunnen worden, ons rechtssysteem heeft gefaald.

Ik stel daarom voor, als bezorgde Nederlandse burger net als u: dat we 40.000 handtekeningen inzamelen zodat de Tweede Kamer hierover in debat MOET gaan.

Het had ook uw zoon/dochter/vriend/vriendin/vader/moeder/opa/oma etc kunnen zijn.

Laten we het risico niet nemen!

Dus aan de Tweede Kamer: Nederland wil geen tweede kans meer voor een moordenaar.

Het was allang genoeg, maar nu ECHT genoeg!

Laten we met dit burgerinitiatief de politiek wakker schudden.

Dank u wel.

- Een verdrietige Nederlander

Today: Een Verdrietige Nederlander is counting on you

Een Verdrietige Nederlander needs your help with “Burgerinitiatief: Geen tweede kansen meer voor moordenaars”. Join Een Verdrietige Nederlander and 182 supporters today.