Spectrum mejor conocido como Bright Houses quiere eliminar los canales Mexicanos,Telemundo

0 have signed. Let’s get to 100!

Spectrum formerly known as Bright House wants to remove Mexican channels and other channels from Spectrum users.
María Celeste Arrarás, Quique Usales, Diego Schoening and Brie Bella are some of the celebrities who through their social networks have expressed the possibility that Telemundo and its sister networks leave the regular programming of a major cable provider in the United States.

If the measure becomes reality, viewers who use the Spectrum service could not only lose the privilege of seeing successful Candena programs like El Chema, La Dona, La Fan or Sin sinos, there is paradise, they would also lose access to other channels like : NBC, USA, Syfy, Bravo, MSNBC and NBCSN.
DO NOT FORGIVE ALL UNIVISION CHAINS THAT ENJOY IT. CONTACT SPECTRUM AND TELL THEM UNIVISION, TELEMUNDO. The telephone number is 1-800-238-7065.
If we have been faithful to Spetrum better known previously with Bright House we demand the same from them. Draw to respect. It is time to stop those people who have no respect for us even if we feed. Please sign this request. Thanks.

Spectrum mejor conocido anteriormente como Bright House quiere eliminar los canales Mexicanos y otros canales a los usuarios de Spectrum.

María Celeste Arrarás, Quique Usales, Diego Schoening y Brie Bella son algunas de las celebridades que a través de sus redes sociales se han expresado ante la posibilidad de que Telemundo y sus cadenas hermanas salgan de la programación regular de un importante proveedor de cable en Estados Unidos.

De hacerse realidad la medida, los televidentes que usan el servicio de Spectrum no solo podrían perder el privilegio de ver exitosos programas de la candena como El Chema, La Doña, La Fan o Sin senos sí hay paraíso , también perderían acceso a otros canales como: NBC, USA, Syfy, Bravo, MSNBC y NBCSN.

NO PIERDAN TODAS LAS CADENAS DE UNIVISION QUE LES ENCANTAN ¡COMUNÍQUENSE CON SPECTRUM Y DÍGANLES QUE RETENGAN UNIVISION, TELEMUNDO. El número de teléfono es 1-800-238-7065.

Si nosotros hemos sido fieles a  Spetrum mejor conocido anteriormente com Bright House exigimos lo mismo de ellos. Desen a respetar. Ya es tiempo de parar a esas personas que no tienen ningún respeto por nosotros aunque le damos de comer. Firmen esta petición por favor.

Today: Milagros is counting on you

Milagros Arroyo needs your help with “Bright House: Spectrum mejor conocido como Bright Houses quiere eliminar los canales Mexicanos. Spectrum better known previously as Bright house wants to eliminate a lot of channels, in Spanish and in English. I need you to sign this petition. Thank you”. Join Milagros and 53 supporters today.