Petition Closed

Tell Board of Supervisors to Fully Fund Fairfax County Public Schools

Fairfax County Board of Supervisors: School Underfunding Must Stop

It's time to reverse the trend of underfunding Fairfax County Public Schools. Since 2008, our outstanding school system has suffered cuts year after year, negatively impacting the quality of our schools. Revenue increases have not kept pace with growing enrollment and costs. The annual spending per pupil, in real dollars, is $1,000 less today than 7 years ago.

Fairfax County children are suffering from classroom overcrowding
Fairfax County teachers are lured away by neighboring, higher-paying districts
Fairfax County Public Schools' excellence is on the line.

Reverse this trend. Find the revenue. Fully fund FCPS.

Spanish:

Es hora de cambiar la tendencia de la insuficiente financiamiento a las escuelas públicas de Fairfax County . Desde 2008, nuestro excelente sistema escolar ha sufrido recortes año tras año lo que afecta negativamente la calidad de nuestras escuelas. Aumento de los ingresos no se ha mantenido al ritmo de matrícula y costos que aumentan cada ańo. El gasto anual por alumno, en dólares actuales hoy, es $ 1,000 menos que hace 7 años.

Los niños del Condado de Fairfax están sufriendo por aulas con hacinamiento.

Los condados vecinos que ofrecen mejor remuneración, están llevándose a los maestros del condado de Fairfax

La excelencia de las escuelas públicas de Fairfax County está en riesgo.

Cambien la tendencia. Encuentren los ingresos. Fináncien totalmente a FCPS.

Esta petición es sólo una parte de la discusión pública general - no reemplaza cartas personales a los funcionarios electos - pero es una manera fácil para alertar a otros padres y simpatizantes de la escuela y para comenzar a construir el impulso a favor de nuestros niños y maestros.

This petition was delivered to:
  • Board of Supervisors

Rachel Stott and Jane Miscavage PTA Presidents of Kilmer and Thoreau Middle Schools started this petition with a single signature, and now has 3,401 supporters. Start a petition today to change something you care about.