UNMERGE SA SERVERS OF OVERWATCH.

0 pessoa já assinou. Ajude a chegar a 100!

In the last week Blizzard closed the servers of Chile and Argentina and migrated their users to the Brazilian server, and this was an impercy and horrible decision. First, we do not speak the same language. Second, ping / high latency of Chileans / Argentines on the Brazilian server. Third, xenophobia excessive with gigantic toxicity. We ask that it is done that is that it is resolved because virtually all matches are being affected and generating an extreme social problem in our community.

na ultima semana a blizzard fechou os servidores do chile e da Argentina e migrou os usuários deles para o servidor brasileiro, e isto foi uma decisão imbecil e horrível. Primeiramente, não falamos o mesmo idioma. Segundo, ping/latência alta dos chilenos/argentinos no servidor brasileiro. Terceiro, xenofobia excessiva com toxicidade gigantesca. pedimos encarecidamente que algo seja feito e que isso seja resolvido pois praticamente todas as partidas estão sendo afetadas e gerando um extremo problema social em nossa comunidade.