Petition Closed

Give NHPS Students a Superintendent Who Puts Them First: Birks is Not the Right Choice

This petition had 1,115 supporters

Queremos a un Superintendente que ponga a los Estudiantes de “NHPS” Primero: Birks No es la Elección Correcta

The process of selecting a Superintendent for the New Haven Public Schools has failed to reflect the interests and needs of NHPS students, parents and guardians, educators, and the wider community. Now, serious concerns have been raised about the goals, experience, and approach of Dr. Carol Birks, the candidate that the Board chose by the narrowest of margins.

It is our strong conviction that Dr. Birks is neither the best candidate nor the choice of our educational community. We ask that the Board revisit its decision and select Dr. Pamela Brown or Mr. Gary Highsmith as our next Superintendent.

*in signing, please identify yourself as student, parent, guardian, family member, teacher, staff or community member*

***

El proceso de selección de un Superintendente para las Escuelas Públicas de New Haven no ha reflejado los intereses y las necesidades de los estudiantes, padres y tutores, educadores y la comunidad en general de NHPS. Ahora, se han expresado serias preocupaciones sobre los objetivos, la experiencia y el enfoque de la Dra. Carol Birks, la candidata elegida con un margen muy pequeño por la Junta de Educación.

Estamos totalmente convencidos de que la Dra. Birks no es la mejor candidata, ni la mejor opción para nuestra comunidad educativa. Solicitamos que la Junta de Educación, revise su decisión y seleccione a la Dra. Pamela Brown o al Sr. Gary Highsmith como nuestro próximo Superintendente.

*Al firmar, por favor identifíquese como estudiante, padre, tutor, miembro de la familia, maestro, personal o miembro de la comunidad*

Today: New Haven Public School is counting on you

New Haven Public School Advocates needs your help with “Birks #notmysuperintendent”. Join New Haven Public School and 1,114 supporters today.