Best Western: Stop mishandling af høns

Victory
This petition made change with 63,897 supporters!
Dyrenes Alliance started this petition to Best Western and

Hvis Best Western drev sine hoteller i samme stil, som deres ægleverandører driver deres dyrefabrikker, ville de være beskidte, små, overfyldte og utrygge. Best Western har en mørk hemmelighed: millioner af æglæggende høns i Best Westerns globale forsyningskæde lider i grusomme bure.

Disse bure er så små og fyldte med fugle, at hønsene ikke kan udføre helt basal adfærd, der er naturlig og vigtig for dem. Ofte bliver deres kroppe fanget i trådnet, hvilket kan resultere i brækkede knogler, deformiteter og alvorligt fjertab. Nogle høns, udmattede eller ude af stand til at bevæge sig, bliver trådt ihjel af de andre fugle i det trange bur.

Hundredvis af virksomheder over hele verden dropper buræg. Nogle af verdens største virksomheder har lovet at udfase bure på globalt plan, herunder Marriott International, Wyndham Worldwide, Accor Hotels, InterContinental Hotels, Unilever, Nestlé, Lidl, Aldi, Aramark, Sodexo, Mondelez og Compass Group. Selv fastfood-kæder og fængsler er i gang med at udfase denne forfærdelige praksis.

Vær venlig at underskrive denne anmodning til Best Western, for at lade dem vide at du ikke vil bo på nogen af ​​deres hoteller, indtil de stopper med at støtte dette forfærdelige misbrug af dyr.

Victory

This petition made change with 63,897 supporters!