HEROPEN Brugge Einstein Coffee Shop // REOPEN Brugge Einstein Coffee Shop!

0 have signed. Let’s get to 1,000!

Coffee Lovers.. We hebben jullie hulp nodig!

Een onfortuinlijke situatie die niet in onze handen ligt, heeft ervoor gezorgd dat jullie favoriete koffiebar heeft moeten sluiten. Doorheen de jaren hebben we van onze kleine koffiebar een vereniging gemaakt die bestaat uit echte koffieliefhebbers, die wij dagelijks met een glimlach bedienen en waarmee we de occasionele koffieklets mee kunnen delen. Dit is dan ook de reden waarom wij hard willen vechten om onze locatie terug te krijgen. We willen jullie graag opnieuw onze artisanele dranken serveren en dit hopelijk voor nog vele jaren!

Het proces dat heeft geleid  tot de sluiting van onze favoriete koffiebar kan weken duren, maar in die tussentijd vragen we jullie hulp om mee te vechten. We hopen een doel te bereiken van 500 handtekeningen zodat we een GRAND RE-OPENING kunnen verwezenlijken in Brugge station.

We houden allen van de creamy delicious drinks en de krokante bruine wafels , dagelijks vers geserveerd in de Einstein Coffee Brugge. Velen van jullie rekenen dan ook op onze deze zaken om door de dag te komen. Daarom is het zo belangrijk om te verenigen en ons te laten horen. Elke handtekening telt en nu is het tijd voor verandering.

We houden jullie zeker op de hoogte via onze facebookpagina Brugge Einstein Coffee by Seven. We willen jullie alvast bedanken voor al jullie steun!

♥ Dankuwel ♥
- Seven Engin & The Coffee Family

-------------------------------

Scroll down for English

-------------------------------

Coffee Lovers.. We need your help!

Unfortunately, a situation out of our hands has brought the closure of your favorite coffee shop! Over the years our little coffee shop has sewn together a wonderful close knit community of real coffee lovers who we love serving and interacting with every single day. That is why we are fighting hard to win back our location in order to continue serving you our best hand crafted drinks for many more years to come!

The process that has lead to the sudden closure of our go-to coffee spot may take weeks to settle, but in the meantime we are reaching out to all of you to help us fight. We are hoping to reach our goal of 500 signatures to ensure our GRAND RE-OPENING at Brugge Central Station.

We have all learned to love the creamy delicious drinks and sweet crisp brown waffles served fresh daily at Brugge Einstein Coffee and many of us truly rely on its services to get us through each day! This is why it is so important that we gather our voices together and make ourselves heard. Every signature counts and now is the time to make a change!

We will continue to post updates on our facebook page Brugge Einstein Coffee by Seven and truly appreciate all your wonderful support!

♥ Dankuwel ♥
- Seven Engin & The Coffee Family

Today: Seven is counting on you

Seven Engin needs your help with “Belgium: HEROPEN Brugge Einstein Coffee Shop // REOPEN Brugge Einstein Coffee Shop!”. Join Seven and 528 supporters today.