Organitzar un viatje/colónies per els alumnes de 1r de Batxillerat

Organitzar un viatje/colónies per els alumnes de 1r de Batxillerat

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!
Con 100 firmas, es más probable que esta petición aparezca entre las peticiones recomendadas
Alumnes d’Institut Pedralbes ha iniciado esta petición dirigida a Bartomeu Cantallops y

(Versión en castellano más abajo)

Després de mesos tancats en casa y sense poder fer cap activitat d’oci, els alumnes de 1r de Batxillerat necessitem la col·laboració de l’equip docent de Institut Pedralbes de Barcelona per fer possible organitzar un viatge final de curs al estil colònies per el nostre entreteniment. La situació extraordinària del SARS-CoV2 COVID-19 fa que les mesures hagin de ser extremes per evitar qualsevol tipus de contagi o brot. Si tots i totes ens unim i juntem forces podem aconseguir que s’arribi a un pla per que es faci una activitat lúdica. A continuació direm motius per què s’hauria de fer aquest viatge: 

-1: Milloraria l’ambient a clase i la cohesió grupal de moltes classes que, amb l’arribada de nous alumnes, encara no es coneixen. 

2-: Crearia una experiència única a la vida de cada alumne i faria que es facin amistats que durarien molts anys. 

3: Encara la situació de pandèmia que estem passant actualment, es prendrien totes les precaucions per evitar qualsevol tipus de contagi, com la distància entre persones, màscara obligatòria i freqüent rentada de mans.

Després de dir tot això, ara necesitem més que mai la vostra col·laboració per aconseguir aquest tan desitjat viatge. Si no us sembla bé, podeu compartir aquest formulari per arribar a mes gent i consguir més suport.

———

Tras meses encerrados en casa y sin poder hacer ninguna actividad de ocio, los alumnos de 1º de Bachillerato necesitamos la colaboración del equipo docente de Instituto Pedralbes de Barcelona para hacer posible organizar un viaje fin de curso al estilo colonias por nuestro entretenimiento. La situación extraordinaria del SARS-CoV2 Covidien-19 hace que las medidas tengan que ser extremas para evitar cualquier tipo de contagio o brote. Si todos y todas nos unimos y juntamos fuerzas podemos conseguir que se llegue a un plan para que se haga una actividad lúdica. A continuación diremos motivos por los que se debería hacer este viaje:


-1: Mejoraría el ambiente en clase y la cohesión grupal de muchas clases que, con la llegada de nuevos alumnos, aún no se conocen.


2-: Crearía una experiencia única en la vida de cada alumno y haría que se hagan amistades que durarían muchos años.


3: Aunque la situación de pandemia que estamos pasando actualmente, se tomarían todas las precauciones para evitar cualquier tipo de contagio, como la distancia entre personas, máscara obligatoria y frecuente lavado de manos.


Después de decir todo esto, ahora necesitamos más que nunca su colaboración para conseguir este tan deseado viaje. Si no te parece bien, puede compartir este formulario para llegar a mas gente y consguir más apoyo.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!
Con 100 firmas, es más probable que esta petición aparezca entre las peticiones recomendadas