Petición cerrada

Dimissó del segon tinent d'alcaldia Jaume Collboni

Esta petición ha conseguido 84 firmas

Des del sector cultural exigim la dimissió del càrrec del segon tinent d’alcaldia Jaume Collboni per següents raons:

-No tenir en compte les necessitats de la ciutadania per tal de fer de la cultura un instrument de pensament i convertir-la en un instrument per generar beneficis econòmics a empreses privades

-Per enganyar a la ciutadania amb casos tan destacables com l’actual assessor Xavier Marcé que si bé va ser destituït del càrrec per pressió popular, va ser re-col·locat com assessor personal, fet que ens sembla un insult al terme democràcia que es proposa des de l'actual Ajuntament i que el sector cultural va defensar i votar

-Per organitzar i proposar festivals, fires i altres formats que no requereix la ciutat, demostrant la poca empatia vers la cultura com un element de cohesió social i necessari per l’avenç de la ciutadania

-Per instrumentalitzar organismes públics per un benefici particular privat

-Per no seguir les línies d’actuació que van proposar-se des de BarcelonaEnComú en les que el sector hi va participar, enganyant als votants i als propis membres del partit

-Per proposar una política cultural de festivals i grans exposicions que fomenten la ciutat de Marca i que genera deficiències en la cultura de base que desapareix

Hoy: Daniel cuenta con tu ayuda

Daniel Gasol necesita tu ayuda con esta petición «Barcelona en Comú: Dimissó del segon tinent d'alcaldia Jaume Collboni». Únete a Daniel y 83 personas que ya han firmado.