Dimissó del segon tinent d'alcaldia Jaume Collboni

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

Des del sector cultural exigim la dimissió del càrrec del segon tinent d’alcaldia Jaume Collboni per següents raons:

-No tenir en compte les necessitats de la ciutadania per tal de fer de la cultura un instrument de pensament i convertir-la en un instrument per generar beneficis econòmics a empreses privades

-Per enganyar a la ciutadania amb casos tan destacables com l’actual assessor Xavier Marcé que si bé va ser destituït del càrrec per pressió popular, va ser re-col·locat com assessor personal, fet que ens sembla un insult al terme democràcia que es proposa des de l'actual Ajuntament i que el sector cultural va defensar i votar

-Per organitzar i proposar festivals, fires i altres formats que no requereix la ciutat, demostrant la poca empatia vers la cultura com un element de cohesió social i necessari per l’avenç de la ciutadania

-Per instrumentalitzar organismes públics per un benefici particular privat

-Per no seguir les línies d’actuació que van proposar-se des de BarcelonaEnComú en les que el sector hi va participar, enganyant als votants i als propis membres del partit

-Per proposar una política cultural de festivals i grans exposicions que fomenten la ciutat de Marca i que genera deficiències en la cultura de base que desapareix

Hoy: Daniel cuenta con tu ayuda

Daniel Gasol necesita tu ayuda con esta petición «Barcelona en Comú: Dimissó del segon tinent d'alcaldia Jaume Collboni». Únete a Daniel y 83 personas que ya han firmado.