Que GRADO pase a llamase STALINGRADO

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!

COMUNICÁU A LOS FÍOS DE LA PATRIA MOSCONA

Nos cabeiros días UN REVISIONISTA (Alfredo González Huerta), en connivencia colas fuercias del capital (La Nueva España), recoyenon firmas cola intención de modificar la denomación asturiana GRAU por, según el sou arroxáu criteriu, nun ser tradicional nin dicise ENXAMÁS nel conceyu. Dicha iniciativa foi acoyida a valoración por parte de la Conceyalía de Cultura.

Polo visto, pa los enemigos de la patria tien más valor la soberbia que'l rigurosu trabayu de campu de los profesionales encargaos de recuperar la nuesa toponimia.

Mientras preparamos la sou deportación inminente a los campos de reeducación de Tolinas pa sacalos de la sou inorancia ya formalos nas escelencias del plan quinquenal de producción d'Afuega'l Pitu, el comité de la República Popular Moscona anuncia lo siguiente:

Habida cuenta del nuevu intentu burgués de camudar el nome de GRAU por GRAO, la vanguardia del pueblu moscón nun ta dispuesta a quedar atrás ya esixe al Conceyu de Grau el cambiu de la denomación Grado a STALINGRADO, de manera que'l nuesu sóviet moscón pase a llamase GRAU / STALINGRADO

¡VIVA LA REVOLUCIÓN MOSCONA!

¡COMEDIA OU MUERTE!

Hoy: Moscones de Stalingrado cuenta con tu ayuda

Moscones de Stalingrado necesita tu ayuda con esta petición «Ayuntamiento de Grado/Grau: Que GRADO pase a llamase STALINGRADO». Únete a Moscones de Stalingrado y 117 personas que ya han firmado.