Reclamar mayor presencia policial en Poblenou y Diagonal Mar (Barcelona)

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 5.000!

Som un grup de pares preocupats per la inseguretat que està afectant el nostre barri, que inclou el Poblenou i Diagonal Mar. Des de fa uns messos són nombrosos els robatoris a domicilis particulars i comerços. Per desgràcia, alguns dels nostres fills també han patit aquests robatoris, que generalment es produeixen abans de les 8 del matí, que és quan entren alguns dies a l'escola els alumnes d'ESO, que majoritàriament van ja sense els pares a l'escola.
Els atracadors utilitzen sempre el mateix 'modus operandi'. Generalment són joves que s'escapen dels reformatoris i utilitzen armes blanques per intimidar els nostres fills demanant que els hi donin el mòbil o aquelles pertinences de valor que puguin portar. S'ha donat també el cas de què han arribat a cremar alguns contenidors al carrer.
És per això que ens dirigim a vostès per reclamar major presència de membres de la policia al carrer, per tal de garantir la seguretat del barri i, en particular, dels nostres fills. Una de les coses que més orgullossos estàvem del barri era prescisament la seguretat, una cosa que s'ha anat perdent els darrers mesos a causa de l'augment de lladres, que ha anat acompanyat proporcionalment amb la disminució d'efectius, tant de Mossos d'Esquadra com de la Guàrdia Urbana al carrer.
Els preguem que tinguin en compte les nostres reclamacions per tal d'acabar o, com a mínim, minimitzar al màxim aquest problema. Com a mostra de què la preocupació és compartida per la majoria de pares del barri, adjuntem les dades i les signatures corresponents amb l'objectiu de què se'ns tingui en compte.
Moltes gràcies

¿Quieres compartir esta petición?