Let's release the last two EPs of AVICII that will have to go out in 2018

0 hanno firmato. Arriviamo a 500.

EN: We absolutely know how hard this moment is for Tim's family and we know very well how one of the most successful artists of recent years was, who managed to change at least a little the lives of all of us both directly and indirectly. It is for this reason that we ask to AVICII's family and his team, at the appropriate time and if possible, to release the pieces planned for this summer if they have been completed, so as to close his musical circle and make him honor for the last time.

IT: Sappiamo assolutamente quanto sia duro questo momento per la famiglia di Tim e sappiamo benissimo quanto fosse uno degli artisti di maggior successo degli ultimi anni, che è riuscito a cambiare almeno un po' la vita di tutti noi sia direttamente che indirettamente. È per questo motivo che chiediamo alla famiglia di AVICII e al suo Team, al momento opportuno e se possibile, di far uscire i pezzi previsti per quest'estate se sono stati completati, così da chiudere il suo cerchio musicale e rendergli onore per l'ultima volta.

Oggi: Per Aspera Ad Astra conta su di te

Per Aspera Ad Astra ha bisogno del tuo aiuto con la petizione "Avicii : Let's release the last two EPs of AVICII that will have to go out in 2018". Unisciti con Per Aspera Ad Astra ed 298 sostenitori più oggi.