Firma contra a demolición do cargadoiro de mineral de Rande (Redondela) (Asociación ARPE)

Reasons for signing

jere voorhees
Jul 5, 2020
QUÉ DERRIBEN COUSAS MÁIS IMPORTANTES COMA A CRUZ FRANQUISTA DO CASTRO POR EXEMPLO,OU QUÉ RETIREN O BUSTO Ó REI EMÉRITO WUE

Alvaro V
Jun 9, 2020
Es historia de nuestro país y debería seguir "restaurada eso sí" pudiendo ser un atractivo turístico más

luvi agulla
Jun 7, 2020
No quiero un vertedero

María López
Jun 1, 2020
.

tajamar tajamar
Feb 15, 2020
Protección del patrimonio cultural

Irene Felpeto
Oct 25, 2019
Obsesiòn por destruir las señas de identidad del patrimonio industrial de la ria

JUAN PABLO ALVAREZ RUANO
Oct 21, 2019
Conservación del Patrimonio

monica montes
Oct 9, 2019
Que dejen de traernos las sobras a Redondela que ya solo nos falta un helipuerto ,aquí también viven personas ,no sesi se dan cuenta de commo castigan nuestras tierras

NorbNorbertoerto Gonzalez Miguez
Oct 7, 2019
E un dos lugares máis singulares da Ría .
O cargadoiro, leva moitos anos na memoria colectiva do pobo, podemos decir que sempre estivo ahí.
Polo tanto na súa defensa, podemos recalcar que está construcion ten un interés colectivo na defensa dun patrimonio industrial que debemos restaurar dándolle usos de lecer para a cidadania.
Cultura, deportes náuticos, un lugar para a pesca deportiva sin necesidad de subirse a embarcacions pola situacion privilexiada sobre o mar.E unha magoa que os cidadáns teñamos que saír na súa defensa, cando a administracion portuaria non fixo nada en moitos anos só esperou a que a extructura metálica sin mantemento se corroera para decir que ahora a solución e o desmantelamento dando solución o evidente problema de seguridade que presenta a Extructura.Espero que non sea tarde, ánimo.

alvaro diego fuentes
Oct 7, 2019
A zona do cargadoiro é fundamental para ter un sendeiro peonil que conecte Vigo e Redondela pola costa.
A demolición do mesmo abriría a porta a uns usos portuarios non compatibles coa Ensenada de San Simón, a única zona da ría de Vigo protexida pola Rede Natura.
A recuperación do cargadoiro para usos dotacionais sería un elemento de atracción turística, xa que podería ter unha zona de exposicións, un centro de interpretación da Ensenada, un restaurante con impactantes vistas á ría e unha zona de concertos. (O festival Sin Sal da illa de San Simon é un exemplo de que cada vez é necesario ofertar cousas diferentes para atraer a un turismo de calidade).
O cargadoiro forma parte dun conxunto de elementos que forman parte do noso patrimonio histórico e natural: Museo de MeiRande, Castelo de Rande, praias e bosques de ribeira de Rande (catalogados pola súa importancia xeolóxica). Incluso o río cabras conecta esta zona litoral coa Senda da Auga, atravesando varios muiños.
Todos estos elementos interconectados entre sí por sendeiros formarían un conxunto que faría da zona un potente foco de atracción e de desenvolvementos sostibles.