Petitzioni po sa Cunvergèntzia Natzionali

0 have signed. Let’s get to 200!

SRD

Creeus ca su caminu de auto-determinatzioni de is sardus cumenti a Pòpulu e Natzioni depat essi participau e comunu, arrespetendi totu is diversidadis. Sceti una legitimatzioni prus e prus manna e s'atzioni de sa genti at a donai fortza e sustàntzia a una manera noa de fai polìtica in Sardìnnia. Po cust'arrexoni, boleus ca sa comunidadi de sardus chi bolit portai a innantis is interessus natzionalis nostus siat arrepresentada de una coalitzioni sceti chi potzat sobrai is làcanas polìticas traditzionalis e elitismus malus e auto-referentzialis. Cun custu apellu pigaus cumpromissu cumenti a personis e cumenti a truma po donai fidu e agiudu a chini at a andai in su tretu sperau.

ITA

Appello al Popolo sardo e ai partiti sardi per la “Convergèntzia Natzionali”
Crediamo che il processo di auto-determinazione dei sardi in quanto Popolo e Natzione debba necessariamente essere partecipato e comunitario, nel rispetto delle diversità. Solo una sempre maggiore legittimazione e azione popolare darà forza e corpo a un nuovo modo di fare politica in Sardegna.
Per questo, desideriamo che la comunità di sardi che vuole portare avanti i nostri interessi natzionali sia rappresentata da un'unica coalizione che vada oltre gli schieramenti tradizionali e dannosi elitismi auto-referenziali. Con quest’appello ci impegnamo come singoli e come gruppo a dare credito e a supportare chi andrà verso la direzione auspicata.

Today: Is indipendentistas is counting on you

Is indipendentistas chistionant needs your help with “Autodeterminatzione: Petitzioni po sa Cunvergèntzia Natzionali”. Join Is indipendentistas and 175 supporters today.