Petitzioni po sa Cunvergèntzia Natzionali

0 have signed. Let’s get to 200!
At 200 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Is indipendentistas chistionant started this petition to Autodeterminatzione and

SRD

Creeus ca su caminu de auto-determinatzioni de is sardus cumenti a Pòpulu e Natzioni depat essi participau e comunu, arrespetendi totu is diversidadis. Sceti una legitimatzioni prus e prus manna e s'atzioni de sa genti at a donai fortza e sustàntzia a una manera noa de fai polìtica in Sardìnnia. Po cust'arrexoni, boleus ca sa comunidadi de sardus chi bolit portai a innantis is interessus natzionalis nostus siat arrepresentada de una coalitzioni sceti chi potzat sobrai is làcanas polìticas traditzionalis e elitismus malus e auto-referentzialis. Cun custu apellu pigaus cumpromissu cumenti a personis e cumenti a truma po donai fidu e agiudu a chini at a andai in su tretu sperau.

ITA

Appello al Popolo sardo e ai partiti sardi per la “Convergèntzia Natzionali”
Crediamo che il processo di auto-determinazione dei sardi in quanto Popolo e Natzione debba necessariamente essere partecipato e comunitario, nel rispetto delle diversità. Solo una sempre maggiore legittimazione e azione popolare darà forza e corpo a un nuovo modo di fare politica in Sardegna.
Per questo, desideriamo che la comunità di sardi che vuole portare avanti i nostri interessi natzionali sia rappresentata da un'unica coalizione che vada oltre gli schieramenti tradizionali e dannosi elitismi auto-referenziali. Con quest’appello ci impegnamo come singoli e come gruppo a dare credito e a supportare chi andrà verso la direzione auspicata.

0 have signed. Let’s get to 200!