Petición cerrada

Llibertat Jordi Sànchez i Jordi Cuixart

Esta petición ha conseguido 183.196 firmas

[Castellà] [English]
El dia 16 d’octubre de 2017 l’Audiència Nacional mitjançant la jutgessa Carmen Lamela va decretar presó incondicional sense fiança per a Jordi Cuixart i Jordi Sànchez, presidents de l’Assemblea Nacional Catalana i Òmnium Cultural, respectivament. Se’ls acusa de sedició per les manifestacions que van promoure des de les seves respectives associacions. Segons la Real Academia de la Lengua Española sedició significa: alçament col·lectiu y violent contra l’autoritat, l’ordre públic o la disciplina militar, sense arribar a la gravetat de la rebel·lió. Totes les manifestacions produïdes al llarg d’aquests 7 anys s’han caracteritzat pel seu caràcter absolutament pacífic. La repressió del estat espanyol ja fa temps que ha anat massa lluny. NO DEIXAR VOTAR I TENIR PRESOS POLÍTICS NO ES DEMOCRÀCIA!

Hoy: Llibertat cuenta con tu ayuda

Llibertat Presos Polítics necesita tu ayuda con esta petición «Audiencia Nacional: Llibertat Jordi Sànchez i Jordi Cuixart». Únete a Llibertat y 183.195 personas que ya han firmado.