Que Mingu y Món vuelvan a casa

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 5.000!

Mingu y Món eran dos de los perros que estaban en acogida en el santuario para perros Empathia, pero desde el día 22 de junio ya no forman parte de esta familia. Ambos estaban en el Santuari en acogida indefinida y su legal propietaria, de Esperanza Dogs, les reclamó. Debido a los hechos que han ocurrido en los últimos días, y pensando en el bienestar de ambos, tanto desde el Santuari Empathia como desde el resto de asociaciones que firman el siguiente comunicado, pedimos a Esperanza Dogs que recapacite para que Mingu y Món puedan regresar a casa.

COMUNICADO CONJUNTO: #MONYMINGUAEMPATHIA

Las Asociaciones que firmamos este texto queremos manifestar que:

El pasado día 21 de junio de 2019 la Associació Esperanza Dogs finalizó la acogida permanente con Santuari Empathia y decidieron llevarse sin consideración alguna a Mingu y Món, expresando públicamente que no estaban en condiciones óptimas y que tampoco estaban recibiendo las atenciones necesarias.

Mingu fue víctima de un conmovedor y terrible síndrome de Noé, con claras secuelas tanto físicas como emocionales, y rescatado por Projecte 43. Y Món, ciego, enfermo y extremadamente débil, fue rescatado por la Associació Arbra.

Acogidos desde el año 2017 y adaptados a la perfección, los dos están en la última etapa de su vida, y en Empathia habían encontrado finalmente la tranquilidad, la dignidad y el hogar que tanto merecían y necesitaban.

Sacarlos del Santuari es quitarles todo lo que por fin tenían y no habían podido vivir antes. Tenemos el corazón roto imaginándonos el mal trago que debe suponer para los dos abuelos esta situación, desubicados y lejos de su casa y de su querida familia.

Todas las Asociaciones firmantes tenemos o hemos tenido perros y perras en Empathia, o bien colaboramos de forma activa con el Santuari, y no solo tenemos la certeza de que los animales que viven allí disfrutan de una calidad de vida muy buena, sino que también sabemos que la bondad y el amor se sienten, se respiran y se transmiten a cada uno de sus acogidos.

En todos nuestros seguimientos periódicos hemos podido constatar una vez tras otra que esto que explicamos es así, sin fisuras ni excepciones.

Conocemos bien el Santuari y conocemos bien a Montse Bou. Confiamos totalmente en ella y en su proyecto, y queremos a toda la familia que lo forma, incluidos a Mingu y a Món.

Por ello manifestamos que queremos su vuelta a casa, que es realmente el lugar al que pertenecen y del que nunca tendrían que haberse ido. No entendemos qué es lo que ha impulsado esta desafortunada acción, pero lo que sí sabemos es que hay dos seres inocentes padeciendo las consecuencias que ha tenido.

El amor por los animales en general y por los perros en particular nos moviliza y nos hace estar unidas ante cualquier injusticia que afecte a quienes tanto queremos o que pretenda quitar nobleza y honor a una causa sencillamente admirable.

PROTECTORA PROCCAN

PROYECTO 43

ESCOLA ANIMAL

ASS. PROT. D’ANIMALS DE GRANOLLERS

REFUGI SEGARRA-CERVERA

PROTECTORA ARBRA

VOLUNTARIOS ITINERANTES

CALDES ANIMAL

ASS. PROT. D’ANIMALS DE TÀRREGA

***

El Mingu i el Món eren dos dels gossos que estaven en acollida al santuari per a gossos Empathia, però des del 22 de juny ja no formen part d’aquesta família. Els dos estaven al santuari en acollida indefinida, i la seva legal propietària, d’Esperanza Dogs, els va reclamar. A causa dels fets ocorreguts al llarg dels últims dies, i pensant en el seu benestar, tant des del Santuari Empathia com des de la resta d’associacions que firmen el següent comunicat, demanem a Esperanza Dogs que recapaciti per tal que el Mingu i el Món puguin tornar a casa.

COMUNICAT CONJUNT: #MONYMINGUAEMPATHIA

Les Associacions signants d’aquest escrit volem manifestar que:

El passat dia  21 de juny del 2019, l’Associació Esperanza Dogs va finalitzar l’acollida permanent amb Santuari Empathia, i van decidir emportar-se sense miraments el Mingu i el Món, expressant públicament que no estaven en òptimes condicions ni tampoc rebent les atencions necessàries.

El Mingu víctima d’un conmovedor i terrible síndrome de Noè, amb clares seqüeles físiques i emocionals i rescatat per Projecte 43. El Món, cec, malalt i extremadament feble, rescatat per l’Associació Arbra.

Acollits des de l’any 2017 i magníficament adaptats, tots dos estan en la última etapa de la seva vida i a Empathia havien trobat per fi la tranquil·litat, la dignitat i la llar que mereixien i necessitaven.

Treure’ls del Santuari és pendre’ls tot el que per fi tenien i no havien viscut mai abans. Tenim el cor fet bocins imaginant el mal tràngol que ha de suposar per als dos avis aquesta situació. Desubicats i lluny de casa i de la seva estimada família.

Totes les associacions signants tenim o hem tingut gossos/es nostres a Empathia, o bé hi col·laborem activament, i no només tenim la certesa que els gossos que hi viuen tenen una molt bona qualitat de vida al santuari, també sabem que la bondat i l’amor es palpa, es respira i es transmet a cadascú/na dels seus acollits/des.

En tots els nostres seguiments periòdics hem pogut constatar una vegada rere una altra que això que diem és així, sense escletxes ni excepcions.

Hi confiem plenament, coneixem el projecte, coneixem bé a la Montse Bou i estimem a tota la família, inclosos el Mingu i el Món.

Manifestem doncs que volem la seva tornada a casa, que és on pertanyen i d’on mai no haurien d’haver marxat. No entenem què ha impulsat aquesta desafortunada acció, però el que sí que sabem és que hi ha dos innocents patint-ne les conseqüències.

L’amor pels animals en general i pels gossos en particular ens mobilitza i ens fa posar d’acord davant de qualsevol injustícia que malmet a qui tant estimem o pretén treure noblesa i honor a una causa senzillament admirable.

PROTECTORA PROCCAN

PROYECTO 43

ESCOLA ANIMAL

ASS. PROT. D’ANIMALS DE GRANOLLERS

REFUGI SEGARRA-CERVERA

PROTECTORA ARBRA

VOLUNTARIOS ITINERANTES

CALDES ANIMAL

ASS. PROT. D’ANIMALS DE TÀRREGA

¿Quieres compartir esta petición?