Victoria

Demanem a Artur Mas que faci un pas enrere pel be del procès.

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 61 firmas!

Primer de tot vull deixar clar que no estic en contra del candidat de Junts per Si, vaig donar suport a la candidatura de Junts pel Sí, entenent que el moment històric així ho reclamava. Vaig acceptar la jugada mestra que es va marcar l'Artur, creient que era una bona idea per agrupar el màxim de suport per la causa. Però donades les circumstàncies dels que no han entés que aquest cop "baixar-se els pantalons" significava anar tots junts (ho dic per els de la CUP) i davant del que pot ser (tan de bo m'equivoqui) les eleccions de la rialla, proposo el següent: ja que el proces no depen de qui hi ha davant, sinó de tot un poble que empeny, potser va essent hora de canviar la proposta i facilitar que les coses flueixin. Així demano que l'Artur Mas, faci honor a les seves paraules, i faci un pas enrere per poder avançar-ne quatre endavant.

Hoy: Carles cuenta con tu ayuda

Carles Saura necesita tu ayuda con esta petición «Artur Mas: Demanem a Artur Mas que faci un pas enrere pel be del procès.». Únete a Carles y 60 personas que ya han firmado.