STOP HUGE INCREASE IN CLUB DUES TO VESTA IN 2018

0 have signed. Let’s get to 200!

Monthly dues per unit to Vesta for the Clubhouse went from $107 to $126.87 - a nearly 20% increase. Vesta has NO bids!! yet we have to pay $147,000 for resurfacing of the pools (likely unnecessary and expensive), $15,000 for gym equipment without stating what kind of equipment; and $15,000 for pool/club furniture reupholstery of Vesta’s choosing (residents were very unhappy with the lounge cushions Vesta bought with our money) totaling $177,000 in additional dues to be collected in 2018. We have absolutely NO guarantee that ANY of the work will be done in 2018! We can get our own vendors and do these projects based on actual bids when we buy the Club AND reduce operating costs. Vesta’s operating budget also increased and seems excessive and lacks specifics. Approx 12 people were at the December 6 meeting and possibly 5-6 met with Vesta over the summer. The 2 new owner Master Board members do NOT support the $177,000 additional dues or the increased operating budget. The few that wanted this increase do not represent 714 residents! We want to purchase the clubhouse and cannot afford to give Vesta an additional $177,000 on top of the money they will make from the sale. WE NEED TO STOP THIS HUGE INCREASE IN DUES FOR 2018. If you agree, please sign the petition.

Las cuotas mensuales por unidad a Vesta para el Clubhouse pasaron de $ 107 a $ 126.87, un aumento de casi el 20%. ¡Vesta no tiene ofertas! sin embargo, tenemos que pagar $ 147,000 por repavimentación de las piscinas (probablemente innecesarias y costosas), $ 15,000 por equipo de gimnasio sin indicar qué tipo de equipo; y $ 15,000 para retapizado de muebles de piscina / club de la elección de Vesta (los residentes no estaban contentos con los cojines de salón que Vesta compró con nuestro dinero) por un total de $ 177,000 en cuotas adicionales que se cobrarán en 2018. No tenemos absolutamente ninguna garantía de que
ALGUNA del trabajo se realizará en 2018! Podemos obtener nuestros propios proveedores y hacer estos proyectos basados ​​en ofertas reales cuando compramos el Club Y reducimos los costos operativos. El presupuesto operativo de Vesta también aumentó y parece excesivo y carece de detalles.
Aproximadamente 12 personas estuvieron en la reunión del 6 de diciembre y posiblemente 5-6 se reunieron con Vesta durante el verano. Los 2 nuevos propietarios de los miembros de la Junta Maestra NO admiten las cuotas adicionales de $ 177,000 o el presupuesto operativo inflado. ¡Los pocos que querían este aumento no representan 714 residentes! Queremos comprar la casa club y no podemos dar a Vesta $ 177,000 adicionales sobre el dinero que ganarán de la venta. NECESITAMOS DETENER ESTE ENORME AUMENTO DE CUOTAS PARA 2018. Si está de acuerdo, firme la petición.

Today: Lynn is counting on you

Lynn Soffer needs your help with “Artesia homeowners : Reduce dues”. Join Lynn and 163 supporters today.