Apple en galego

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2.500!

Con 2.500 firmas, es más probable que esta petición sea publicada en los medios de comunicación locales

Como saberán, dende hai uns meses estou convertíndome en neofalante do galego. É algo complexo cambiar a túa lingua habitual por outra, sobre todo cando a que queres falar agora  está menosprezada por desgraza aínda en moitos ámbitos, un deles a tecnoloxía. É unha vergonza que non se poda pór o teléfono en lingua galega pero si en lingua catalá ou castelá. Cal é a diferenza? Todos son idiomas e os seus falantes deberían ter o dereito a poder utilizalo en calquera lingua. O non poder pór por exemplo o teclado corrector en galego pero si en castelán fai que inconscientemente ou ben optes por eliminar o corrector ou cambies ao castelán. Porque non hai cousa máis incómoda que escribir  “bo día” en vez de “buenos días” e que o teclado che diga que o primeiro está mal e o segundo está ben. Espero que todos os galegos, falantes, neo falantes e non falantes asinen esta petición en defensa da nosa identidade persoal e do mantemento da nosa cultura propia por medio da lingua. Conto con todos vós. Un saúdo

Pedro López Morillo