Stop Conflict Palm Oil Being Imported Into Australia

賛同

Fournier FERNANDE
3 years ago
Certains " humains " n'ont j'amais assez de l'argent! A, la fin de leur vie ils prennes rien avec! C'es notre devoir de respectez et protegez les animaux et la nature! Eux, aussi on une âme. Eux, aussi on le droit d'avoirs une vie saine sur ce planéte. En a que une nature. Vous, le savez? Vous, êtes des humains, soyez humaines. Prenez, votre responsabiltée, s.v.p. Ârrêtez, cette suffrance envers les animaux et la nature! Civilisez? Honteux! Merci.

Rebecca Oliver
3 years ago
Palm oil is an important and over looked topic. The environment and people involved in producing this versatile oil are very important to me thank you for sharing this cause I’m currently running a petition to get companies to use sustainable Palm oil come check it out.

Ruth Griffiths
6 years ago
THIS STINKING PALM OIL IS DESTROYING FORESTS & WILDLIFE ! BAN IT!

stephanie yaker
stephanie yaker

Walter Botteldoorne
6 years ago
Niet-duurzame palmolie is een moordenaar.

Zes duizend orang-oetans (die zijn kritisch bedreigde) per jaar met vele andere dieren lijden zijn vermoord door toedoen van deze onwetend bedrijven, wie niet duidelijk etiket hun verpakking bijvoorbeeld plantaardige olie, plantaardige vet, palmpitten, palmpitolie, palmolie Fruit, Palmate, palmitaat, Palmolein, Glyceryl, Stearate en stearinezuur - het allemaal staat voor palmolie.

Want ik een van de nieuwe generatie die geloven ben dat niet-duurzame palmolie moet worden gestopt, begon ik deze petitie. We hebben geen recht om te gaan rond het vernietigen van dieren huizen voor onze voordelen, hoe zou u graag het alsof u in hun schoenen? Stel, je hebt gegaan en links van uw familie thuis misschien gegaan om voedsel voor hen te krijgen. Als u rond het prachtige bos waar u woont zwerven bent, het begint om extreem hete, u hier het gekraak van vlammen in de verte. Dus sprint u, zo snel als je, door het bos kunt en terug naar de veilige plaats u thuis noemen. Maar helaas er is niets er, vindt u de verbrande en geslagen overblijfselen van je man of vrouw, maar uw kinderen zijn nergens te bekennen. U schreeuwen, "Waarom is dit gebeurd?" "Wat hebben we gedaan om dit verdienen?" Het antwoord is niets, ze hebben niets gedaan om te verdienen deze kwelling en marteling, maar nog we nog geven het aan hen en in de slechtste manieren mogelijk.

Gewoon denken over dit, de meeste van de Sumatraanse dieren zijn al kritisch bedreigde of op de rand van uitsterven, helpen ons de prachtige bossen en wezens van deze wereld opslaan en een einde maken aan palmolie voor onze toekomstige generaties in de hoop dat ze misschien om het getuigen van deze prachtige wezens niet alleen in dierentuinen maar onder hun eigen habitat te kunnen.

Ik ben hier om een verschil maken, hè?

Inge Sjollema
6 years ago
We kill mother earth, check your products, don't buy products containing palmoil, read the supersmall letters,

Anthony Palmer
6 years ago
I would like this for the UK as well.