Major De Blasio to help stop the Coronavirus close schools

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Diomaris Sierra started this petition to Governor Andrew M. Cuomo and

To avoid the Coronavirus spreads in the schools community, schools must be closed and continue the Educational  program at a distance. Kids are very scared and most of them are not going to schools because of their fear. Those students are missing opportunities to get success in the school year. Making to fall back in their progress and making them choose between their health over their education. If schools are closed it would give everyone a fair chance and equal opportunity of education.

Para evitar que el Coronavirus se extienda en la comunidad estudiantil hay que cerrar las escuelas y continuar con un programa de educación a distancia. Los estudiantes están muy asustados y gran parte de ellos no van a la escuela por miedo a infectarse. Esos estudiantes están perdiendo la oportunidad de obtener éxito en el año escolar. Haciéndolos fallar en sus estudios  y obligándolo a escoger entre salud y su educación . Si las escuelas son cerradas eso le daría igual oportunidad educación para todos.

0 have signed. Let’s get to 100!