GARDER LA RÉSIDENCE PRESCOTT-RUSSELL À HAWKESBURY

0 a signé. Allez jusqu'à 100 !

PÉTITION VISANT À GARDER LA RÉSIDENCE PRESCOTT-RUSSELL DANS LA VILLE DE HAWKESBURY

NOUS, LES SOUS-SIGNÉS, CONTRIBUABLES DE LA VILLE DE HAWKESBURY ET LES RÉSIDANTS(ES) DES ENVIRONS DEMANDONS INSTAMMENT AU COMTÉS UNIS DE PRESCOTT-RUSSELL (CUPR) DE S’ASSURER QUE LA CONSTRUCTION D’UNE NOUVELLE RÉSIDENCE SE FERA DANS L’ENCEINTE DE LA VILLE DE HAWKESBURY.

LA CONSTRUCTION D’UNE NOUVELLE RÉSIDENCE HORS DES LIMITES DE LA VILLE DE HAWKESBURY METTRAIT SES RÉSIDANTS EN DANGER QUANT À L’ACCÈS À DES SOINS HOSPITALIERS URGENTS ET À TOUT AUTRES SERVICES DE SANTÉ SITUÉS DANS LA VILLE DE HAWKESBURY. DE PLUS, CECI OCCASIONNERAIT DES PERTES ÉCONOMIQUES POUR LA COMMUNAUTÉ, SANS COMPTER LES PERTES DE REVENU QUE SUBIRAIT LA MUNICIPALITÉ.

­­__________________________________________________________________________

PETITION FOR THE PURPOSE OF RETAINING THE PRESCOTT AND RUSSELL HOME FOR THE AGED IN THE TOWN OF HAWKESBURY

WE, THE UNDERSIGNED, RATEPAYERS OF THE TOWN OF HAWKESBURY INCLUDING RESIDENTS OF THE SURROUNDING COMMUNITY, HEREBY REQUEST THE UNITED COUNTIES OF PRESCOTT AND RUSSELL COMMIT TO THE OBVIOUS FACT THAT SHOULD A NEW PRESCOTT AND RUSSELL HOME FOR THE AGED BE CONSTRUCTED THAT IT BE COMPLETED WITHIN THE JURISDICTION OF THE TOWN OF HAWKESBURY.

THE CONSTRUCTION OF A NEW RESIDENCE FOR THE AGED OUTSIDE THE LIMITS OF THE TOWN OF HAWKESBURY WOULD PUT THE RESIDENTS AT A GREATER RISK DUE TO THE EXCESSIVE DISTANCE TO THE HOSPITAL AND FOR ALL HEALTH-CARE SERVICES THAT ARE LOCATED IN THE TOWN OF HAWKESBURY.  ALSO, THE RELOCATION OF A NEW RESIDENCE FOR THE AGED WOULD HAVE A NEGATIVE ECONOMIC IMPACT ON THE SURROUNDING COMMUNITY AND REDUCE THE OPERATIONAL REVENUES OF THE TOWN OF HAWKESBURY.

Leclerc compte sur vous aujourd'hui

Leclerc André a besoin de votre aide pour sa pétition “André Leclerc: GARDER LA RÉSIDENCE PRESCOTT-RUSSELL À HAWKESBURY”. Rejoignez Leclerc et 8 signataires.