Petición cerrada

Allarguem la Vaga tota la setmana!

Esta petición ha conseguido 7 firmas

S'ha convocat una vaga per dia 8 de Novembre, malgrat això creiem que no es sufícient ni molt menys per els pressos polítics que tenim.

Oriol Junqueras, Jordi Turull,Joaquim Forn, Raul Romeva, Josep Rull, Dolors Bassa, Meritxell Borràs I Carles Mundó més els nostres dos Jordis: Jordi Sánchez I Jordi Cuixart es mereixen tot el nostre recolç I amb un sol dia només els hi farem pessigolles al govern opressor espanyol per això allargarem la vaga una setmana del 8 al 15 de Novembre, aturarem el país de nord a sud, de ponent a llevant, bloquejarem les fronteres: des de l'andorrana,la junquera,l'aragonesa I la del sud amb la comunitat valenciana, només amb una setmana farem mal al govern espanyol I aconseguirem així alliberar els nostres pressos polítics doncs li farem mal a l'economia.

Som el seu motor economic, si ens aturem durant tota la setmana es tindran que replantejar tot el que han fet fins ara I el que faran l'endemà, veuran així del que som capaços.

ATURAREM EL PAÍS TOTA LA SETMANA I HO FAREM PER DIGNITAT!

Hoy: Jonatan cuenta con tu ayuda

Jonatan Martínez Rosell necesita tu ayuda con esta petición «ANC, OMNIUM,GENERALITAT DE CATALUNYA, UGT,C.C.O.O: Allarguem la Vaga tota la setmana!». Únete a Jonatan y 6 personas que ya han firmado.