Petition Closed
Petitioning Buergermeister der Stadt Cegled Herr Laszlo Foeldi, Stadt H-2700 Cegled in Ungarn

An den Buergermeister der Stadt Cegled in Ungarn: Wir bitten um die Umwandlung der Toetung in ein Tierheim

Sehr geehrter Herr Foeldi,

hiermit wenden wir uns mit folgendem Anliegen an Sie:

seit mehr als 8 Jahren engagiere ich mich für die Hunde der Toetungsstation in Cegled. Seit 2 Jahren bin ich Vorstand des Vereins „Paradies für Tiere e.V.“. Als Verein unterstuetzen wir die Bella Foundation, die Leitung der derzeitigen Toetung. Nun hat die Bella Foundation die Leitung der Toetung gekuendigt, und die Zukunft der Tiere ist ab dem 01.Dezember 2012 ungewiss.

Wir bitten Sie daher:

Die Toetung in ein Tierheim umzuwandeln!

Warum?

Ein Tier ist ein Geschoepf Gottes und hat, wie wir Menschen ein Recht auf Leben! Diese Hunde muessen mit Respekt und Wertschaetzung behandelt werden. Haben Sie schon einmal die Toetung in Cegled besucht? Hunde, von uns Menschen abgeschoben, sitzen mit Traenen in den Augen hinter Gittern. Waren Sie schon einmal anwesend, als einer dieser Seelen eingeschlaefert wurde? Jung, das Leben noch vor sich? Wir versuendigen uns vor Gott! Warum denkt keiner daran?

Der Unterhalt der Toetung kostet die Stadt Cegled viel Geld! Warum wird dieses Geld nicht dazu verwendet, die Buerger der Stadt aufzuklaeren? Wenn die Tiere kastriert werden, koennen sie sich nicht mehr fortpflanzen. So wird auch die Anzahl der Straßenhunde reduziert. Das ist ein langfristiges Ziel, das zu einem Ergebnis fuehrt, ueber das sich Mensch und Tier freuen koennen.

Es gibt in der Stadt Tieraerzte, die auch diese Ansicht vertreten. Viele davon kenne ich persoenlich! Ich und sicher noch einige andere Organisationen bieten ihre Hilfe an! Gemeinsam koennen wir eine Entwicklung in Richtung Zivilisation schaffen! Respekt vor den Tieren und der Natur, das ist unser Anliegen. Diese Nachricht wird über viele Kanaele verbreitet, mit der Bitte um Unterstuetzung und Hilfe. Wenn sich die Stadt Cegled für eine Weiterentwicklung im Tierschutz entscheidet, wird sie als Beispiel in die Medien eingehen.

"Die wahre Groeße einer Nation kann man daran messen, wie sie mit den Tieren umgeht".

Mit freundlichen Grueßen

Dear Mr. Foeldi,

Hereby we ask you for help considering the following:

for more than 8 years I have been involved in helping the dogs in the killing station in Cegled. For two years I have been the chairman of our association, that helps and supports the „Bella Foundation“, the management of the killing station, in saving the dogs and finding new homes for them.

Unfortunaltely the Bella Foundation will no longer work for the killing station from the first of december 2012 on, which means that the life of the dogs is more in danger than ever before.

That is why we demand to:

Change the killing station into an animal shelter!

Why should it be changed?

An animal is a creation of God and it has the right to live. These dogs must be treated with respect and appreciation. Have you ever visited the killing station in Cegled? Dogs, that have been abandoned by humans, sit there behind prison bars with tears in their eyes. Have you ever witnessed one of these poor souls being euthanised just because there is nobody to care for them? Young dogs, who have just started to live their life. Why does nobody realize how cruel that is? Running the killing station costs a lot of money. Why don´t you use that money to teach the public that dogs can be castrated, so they won´t get any more puppies, who will end up living in the streets and reproducing themselves one day. This is our most important long-term objective, which would prevent suffering and help not only the dogs but humans as well. There are vetenarians in Cegled who support this opinion. Many of them I have met and spoken to myself.

Together we can do this! We can fight for respect towards animals and nature. This public appeal will be spread via various channels. We ask for support and help. If Cegled decides to protect the dogs and to take steps towards animal welfare, it will provide a good example of humanity. The city´s efforts will be rewarded by pubic respect, especially from the national and international media.

„The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated.“

best regards

Tisztelt Czesznák Úr,

a következő kéréssel fordulunk Önhöz:

már 8 éve támogatom és viselem a szívemen a ceglédi Gyepmesteri Telepen elhelyezett kutyák sorsát. 2 éve látom el a „Paradies für Tiere e.V” alapítvány elnöki tisztségét. Mint szervezet támogattuk a Bella Alapítvány munkáját, akik idáig a Gyepmesteri Telepet vezették. A Bella Alapítvány felmondta a telep üzemeltetésére kötött zerződést, ezáltal 2012. december 01-től az ott elhelyezett állatok sorsa bizonytalanná vált.

Ezért szeretnénk megkérni Önt, hogy

a Gyepmesteri telepet alakítsák át menhellyé!

Miért?

mert az állatok is Isten teremtményei, és úgy, mint az emberek joguk van az élethez. Ezeket a kutyákat is tiszteletben kell tartani. Kutyák, amelyeket mi emberek dobtunk el, könnyekkel a szemükben ülnek a rács mögött. Ön jelen volt már egyszer is, amikor ezeket az élőlényeket elaltatták? Fiatalon, amikor még az élet előtte lehetett volna? Isten előtt vétkezünk ilyenkor! Miért nem gondol erre senki?

A Gyepmesteri Telep üzemeltetése sok pénzébe kerül Cegléd városának! Miért nem lehet ezt a pénzt arra felhasználni, hogy Cegléd Város polgárait felvilágosítsák? Ha az állatokat ivartalanítják, akkor nem tudnak szaporodni. Így a kóbor kutyák számát is csökkenteni lehetne. Ez egy olyan hosszú távú cél, amellyel mi emberek és az állatok is elégedettek lehetnénk.

A városban vannak állatorvosok, akik ugyanezen a véleményen vannak. Sokat közülük személyesen is ismerek. Biztos vagyok benne, hogy más alapítványok, szervezetek is felajánlanák segítségüket!

Közösen tudnánk így egy civilizál megoldást találni! Célunk: az állatokat és a természetet tiszteletben tartása. Ezt a kérvény sok más csatornán is nyilvánosságra fogjuk hozni, azzal a céllal, hogy segítséget és támogatást szerezzünk. Ha Cegléd Város az állatvédelem továbbfejlesztése mellett dönt, akkor ez a példa a médiában is visszhangra fog találni.

„Egy nemzet igazi nagyságát abban lehet felismerni, hogy hogyan viszonyul az állatokhoz.” M. Gandhi

Kérem az Ön támogatását is:

Iris Tzamalidis, 1 Vorsitzende des Vereins Paradies für Tiere e.V., Regensburger Str. 191, 72760 Reutlingen i.tzamalidis@googlemail.com

Letter to
Buergermeister der Stadt Cegled Herr Laszlo Foeldi, Stadt H-2700 Cegled in Ungarn
Dear Mr. Foeldi,

Hereby we ask you for help considering the following:

That is why we demand to:

Change the killing station into an animal shelter!

Why should it be changed?

best regards

Tisztelt Czesznák Úr,

a következő kéréssel fordulunk Önhöz:

már 8 éve támogatom és viselem a szívemen a ceglédi Gyepmesteri Telepen elhelyezett kutyák sorsát. 2 éve látom el a „Paradies für Tiere e.V” alapítvány elnöki tisztségét. Mint szervezet támogattuk a Bella Alapítvány munkáját, akik idáig a Gyepmesteri Telepet vezették. A Bella Alapítvány felmondta a telep üzemeltetésére kötött szerződést, ezáltal 2012. december 01-től az ott elhelyezett állatok sorsa bizonytalanná vált.

Ezért szeretnénk megkérni Önt, hogy

a Gyepmesteri telepet alakítsák át menhellyé!

Miért?

M. Gandhi

Kérem az Ön támogatását is: