Petición cerrada
Dirigida a Dux Coruña y 1 otro/a

Boicot aos pubs racistas da Coruña até que muden a súa política de admisión

Porque é inaceptable que se prohíba a entrada a locais de lacer alegando a cor da pel da persoa, como ocorreu nos pubs Dux Coruña e Aruma Café (dentro do espazo Los Cantones Village, na cidade da Coruña). Estes feitos son aínda máis graves levando en conta que a persoa discriminada, que no pasado xa accedera a eses locais, non provocou ningún incidente nin existía calquera indicio de que pretendese facelo. Eis a crónica dos deitos e da denuncia http://www.elidealgallego.com/articulo/coruna/denuncian-a-dos-locales-de-ocio-nocturno-del-centro-por-prohibir-la-entrada-a-un-cliente-africano/20120817033354066896.html

Esta petición fue entregada a:
  • Dux Coruña
  • Amura Café e Dux Coruña

Filipe Diez ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 297 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Filipe cuenta con tu ayuda

Filipe Diez necesita tu ayuda con esta petición «Amura Café e Dux Coruña: Boicot aos pubs racistas da Coruña até que muden a súa política de admisión». Únete a Filipe y 296 personas que ya han firmado.