Ajuda'm a ser el nou Tabaler de La Patum

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!

Convencem entre tots a l'actual Tabaler de què abdiqui en favor de David Cols, el redactor barbut de Berguedà Online. Si Mariano Rajoy és capaç de governar un país, en Cols, sens dubte, serà capaç de portar el Tabal.

Que hi guanyem els Berguedans votant aquest cap de ruc?

Fàcil. Actualment, a la pàgina web de La Patum, sobre el protocol de renovació dels membres de la plantilla de la comparsa del Tabal, hi figura això:

"La comparsa del Tabal és formada per un únic membre que a la vegada actua com a cap de colla. És ell qui tria el seu substitut, que lògicament també actuarà com a cap de colla"

Si, ja sabem que fa una mica de riure. O pena. Segons com es miri. Però no ens ho hem inventat. Ho podeu comprovar vosaltres mateixos aquí:

Si aconsegueix ser tabaler, en Cols, com a únic membre i cap de colla de la comparsa, promet canviar el protocol per aquest:

"La comparsa del Tabal és formada per un únic membre, que canviarà un cop a l'any. Anualment, es realitzarà un sorteig entre tots aquells que entrin una instància a l'ajuntament sol·licitant exercir el càrrec de Tabaler. En acabar el ple de l'ascensió, el tabaler sortint farà entrega del càrrec i del Tabal, al Tabaler o Tabalera entrant."

A més, en Cols, promet prendre nota de tot el que es digui a les reunions del Patronat durant la seva estància com a Tabaler. Amb tota aquesta documentació, elaborarà un guió per a una telenovel·la a l'estil "Nissaga de poder" , el vendrà a TV3 i es fotrà la barba d'or. Alguna cosa hi havia de guanyar ell amb tot això, que el Tabal fot pinta de pesar molt.

Hoy: Berguedà Online cuenta con tu ayuda

Berguedà Online necesita tu ayuda con esta petición «Als Berguedans: Ajuda'm a ser el nou Tabaler de La Patum». Únete a Berguedà Online y 139 personas que ya han firmado.