0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2.500!

Sotat eivät puolusta ihmisten yleistä etua eikä ympäristöä, vaan he ovat tavallisia yrityksiä poliitikoille ja yrityksille. Tämä liike, joka tappaa monia ihmisiä ja aiheuttaa muita vakavia ongelmia miljoonille ihmisille, maahanmuutto, nälkä ja hylky vuosikymmenien ajan. Yksi ihmisen suurimmista vaaroista on ydinase, joka asettaa meidät vaaraan katoamiselta lajina.

Voimme lopettaa hallitukset, joilla on valta hyökätä muihin maihin, kieltämällä ne kansainvälisillä standardeilla ja kansallisilla laeilla. Siksi pyydämme kansainvälisiä elimiä ja poliitikkoja useissa maissa pakottamaan kansanäänestyksen toimittamiseen sotilaallisille interventioille kansallisen alueen ulkopuolelle.

Uskomme, että useat pienet maat, joilla ei ole sotatodistusta, ovat ensimmäinen, joka tukee tätä aloitetta muuttamalla lakejaan tai että kansainväliset elimet edistävät näitä lainsäädäntömuutoksia maailmanlaajuisesti. Ensimmäisessä tapauksessa on odotettavissa, että nämä maat pakottavat kansainväliset elimet niin, että ne tukevat tätä toimenpidettä; Lisäksi heidän esimerkkinsä samoin kuin suosituimmista ja lehdistön painostuksesta voivat tehdä, että jokainen maa muuttaa lakiaan estääkseen sen nykyisen hallituksen hyökätäkseen toiseen maahan.

Olemme antaneet poliitikoille liikaa valtaa ja sen seuraukset ovat hyvin vakavia: saastuminen, epäoikeudenmukaisuus, köyhyys, sodat, korruptio, ilmaston lämpeneminen, planeettahävikki ja ihmislajien tuhoaminen. Nyt meidän on reagoitava kahdella tavalla: poistamalla poliitikoilta päätöksentekokysymys, joka vahingoittaa maailmanlaajuisia etuja, kuten tässä vetoomuksessa, ja velvoittaa heidät tekemään päätöksiä, jotka hyödyttävät meitä kaikkia.

Tätä aiomme tehdä International Association to Change the World, stä vetoomuksen avulla. Tämä on ensimmäinen vetoomus ja uskomme, että suuri yhteisö, joka tukee allekirjoituksensa kymmeniä tuhansia voitokkaita vetoomuksia, uskoo, että uudet vetoomme ovat hyödyllisiä ja ne myös allekirjoittavat.

Löydät lisätietoja projektistamme osoitteessa www.iachangetheworld.org ja voimme pitää sinut ajan tasalla neljännesvuosittaisista pyynnöistämme, jos seuraat meitä Facebook-sivullamme: https://www.facebook.com/International-Association-to-Change-the-World-Suomalainen-1936192480003301/

Hoy: Francisco Javier cuenta con tu ayuda

Francisco Javier Marzal Mercader necesita tu ayuda con esta petición «Allekirjoittaminen kieltämään poliitikot julistamaan sotaa. Pakollinen kansanäänestys». Únete a Francisco Javier y 1.956 personas que ya han firmado.