China PAYS

0 haben unterschrieben. Nächstes Ziel: 1.000.

We are of the opinion that China must pay for all economic damage worldwide according to the polluter-pays principle. It would be absolutely absurd if China could end up taking over companies that got into trouble through no fault of their own. In addition, millions of innocent people around the world have been placed in a situation that threatens their very existence by the in every respect irresponsible cover-up by the Chinese authorities. After seeing the unbearable pictures and reports from the Italian hospitals, China's behaviour takes on a dimension that evokes a feeling of powerlessness and anger. It is therefore absolutely appropriate and essential that China at least fully compensate for the immense economic damage worldwide.

Opinamos que China debe pagar por todos los daños económicos en todo el mundo de acuerdo con el principio de que quien contamina paga. Sería absolutamente absurdo que China terminara absorbiendo compañías que se metieron en problemas sin tener la culpa. Además, millones de personas inocentes en todo el mundo han sido puestas en una situación que amenaza su propia existencia por el encubrimiento irresponsable en todos los aspectos de las autoridades chinas. Después de ver las insoportables imágenes e informes de los hospitales italianos, el comportamiento de China adquiere una dimensión que evoca un sentimiento de impotencia e ira. Por lo tanto, es absolutamente apropiado y esencial que China al menos compense plenamente los inmensos daños económicos en todo el mundo.