Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 292 firmas

Les treballadores de les llars d'infants municipals de Cubelles, la Draga i l'Estel, des del setembre del 2013 estem patint una retallada del sou del 10% proposada per l'Ajuntament i les empreses gestores Clece i Cavall de Cartró a canvi de no acomiadar a ningú, el juliol del 2014 les empreses gestores i l'Ajuntament acaba acomiadant a quatre educadores de la llar d'infants la Draga i a tres educadores de l'Estel. Des del maig del 2016 s'estan realitzant reunions amb l'Ajuntament, membres del sindicat i empresa gestora per poder recuperar el 10% del salari retallat perquè entenem que aquesta retallada de sou és il·legal, ja que en el plec de condicions que és públic ve reculli't el nostre salari sense la retallada. El juliol 2016 és tornem a reunir, les empreses gestores proposa reajustament del pressupost baixant els seus beneficis per poder recuperar el salari retallat i l'Ajuntament de Cubelles no aprova el nou pressupost tot que no suposa cap despesa addicional pels ciutadans i Ajuntament. Les treballadores de les llars d'infants de Cubelles volem recuperar el nostre salari!!.

Hoy: treballadores cuenta con tu ayuda

treballadores llars necesita tu ayuda con esta petición «Alcaldia@cubelles.cat: Les traballadores de les llars d'infants, volem recuperar el nostre 10% del sou.». Únete a treballadores y 291 personas que ya han firmado.