Posar Plaça del Primer d'octubre a la d'Espanya a

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!
Jordi Guardiola ha iniciado esta petición dirigida a Alcaldessa i Ajuntament de Barcelona

L'Ajuntament de Barcelona debat de posar retrat del rei Borbó al Saló de Plens, però pocs hi anem i no en notarem pas la presència o absència.

Per la plaça d'Espanya passem milers de barcelonins cada dia.

Ens agradaria molt més passar per la PLAÇA DEL PRIMER D'OCTUBRE, que enaltís una jornada cabdal de lluita i emoció per a milions de catalans i recordés tots els ferits que provocà la repressió de l'estat.

Per què no esmerceu aquests esforços en un canvi que volem centenars de milers de barcelonins votants i molts municipis ja han fet?

I recordem als que manquen que hi ha clars candidats al canvi: places, passeigs, avingudes o carrers de la Constitució o d'Espanya.

Girona,  Font-rubí, Torredembarra, Sant Fruitós, Vilassar,  Borges Blanques, Planoles, Calella, Cervià, Vinaixa, Sant Julià de Ramis, Vic, Olot, Tortosa, Sant Cugat, Cardedeu, Sitges, Bescanó. Llagostera, Ripoll, S. Cristina d'Aro, Artès, Cabrera, Berga, Cadaquès, Calafell, Vila-seca, S. Celoni, Reus, Pals, Alella, Cervra, Calonge Jorba, Molins de Rei, Salt, Vilanova St Carles de la Ràpita fins a més de cent

i cal afegir que és d'abast i plena competència municipal, sense suposar cap mena de pecat legal com és el treure el retratet borbònic

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!