Dirigida a Ada Colau y 1 otro/a

Alcaldessa Colau, obri els centres cívics pel referèndum de l'1 d'octubre!

0 personas han firmado. Ayuda a conseguir 35.000.

El govern de la Generalitat de Catalunya ha convocat, i està compromès a executar, un referèndum d'autodeterminació el pròxim 1 d'octubre, amb totes les garanties.

El compromís de l'alcaldessa Ada Colau i Barcelona en Comú (BeC) amb el dret a decidir dels ciutadans de Catalunya ha estat expressat en moltíssimes ocasions. Fins i tot l'actual alcaldessa de Barcelona ha arribat a afirmar que "si cal s'ha de recórrer a la desobediència civil per defensar i exercir la democràcia".

Així doncs seria absolutament impensable que el govern de Colau al consistori de Barcelona no donés ple suport al referèndum d'autodeterminació que ha plantejat el govern de Junts pel Sí.

Tanmateix cal remarcar que en les últimes setmanes molts membres de BeC i de Catalunya en Comú (CeC) han fet declaracions molt ambigües sobre el suport institucional de l'Ajuntament de Barcelona al referèndum d'autodeterminació.

És per això que aquesta petició a l'Alcaldessa Colau vol contribuir, de manera positiva i constructiva, a què l'Ajuntament de Barcelona posi a disposició dels ciutadans tots els centres cívics i espais on sempre s'ha votat i que, com sempre, en aquesta futura cita democràtica també s'hi ha de poder votar.

Alcaldessa Colau, obri els centres cívics!

Esta petición será entregada a:

Jaume Oliva ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 28.397 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Jaume cuenta con tu ayuda

Jaume Oliva necesita tu ayuda con esta petición «Alcaldessa Colau, obri els centres cívics pel referèndum de l'1 d'octubre!». Únete a Jaume y 28.396 personas que ya han firmado.