Petición cerrada
Dirigida a Alcalde de Sant Pere de Ribes Josep Antoni Blanco

Alcalde de Sant Pere de Ribes: Zona d'Esbarjo pels Gossos

Volen que la zona d'esbargiment per a gossos estigui en condicions , el Pipican de Ribes te les valles molt baixes, han de tindre una alçada de 2 metres i algunes estan trencades ;els gossos petits és colen per sota i els grans les salten, i com està situat al costat de la carretera és molt perillós pels gossos i pels conductors.
Les nostres mascotes, tenen un "drets" que s'han de complir com els següents:

Llei de proyecció d'animals del DOGC núm. 3926-16/7/2003 (pág. 14237):

"Els animals són èssers vius dotats de sensibilitat física i psíquica i també de MOVIMENT VOLUNTARI, els quals han de rebre el tracte que, atenent bàsicament les necessitats etològiques, en procuri el benestar."

Llei 11/2003 de 24 de Novembre de protecció dels animals, fulla 237, pàg. 25.824:

Demanem que és fagin obres en el que hi ha ara i es posi en condicions  o és fagi un de nou a darrera del nou institut al costat dels horts que hi ha un descampat sense res úitl i allà no molestariem a ningú.

Gràcies.

Esta petición fue entregada a:
  • Alcalde de Sant Pere de Ribes
    Josep Antoni Blanco

Anna Mª Vidal ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 131 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Anna Mª cuenta con tu ayuda

Anna Mª Vidal necesita tu ayuda con esta petición «Alcalde de Sant Pere de Ribes: Zona d'Esbarjo pels Gossos». Únete a Anna Mª y 130 personas que firmaron hoy.