Petition Closed

Alcalde de Barcelona: Que l'Ajuntament de Barcelona autoritzi la '18 Fira per la Terra', per ser una activitat pel foment de la cultura ecològica.

Supporters

ESP

La fira per la Terra promueve la artesania, el asociacionismo y la producción ecológica de los Païses catalanes haciendo partícipe a toda la ciudadanía de los valores de la ecología y la sostenibilidad y es el principal evento que se realiza en Catalunya para celebrar del Dia de la Tierra en coordinación con la red internacional Earth Day network (Washington/EUA). Además, la feria tiene una gran acogida entre los habitantes de Barcelona que año tras año acuden al Parc de la Ciutadella para disfrutar del evento sin olvidar la gran cantidad de artesanos, asociaciones y profesionales que participan.

Por este motivo y porque llevamos 17 años celebrándola pedimos tu apoyo. Hazla posible con tu firma!

Muchísimas gràcias.

Associació Dia de la Terra

CAT

La Fira per la terra promou l'artesania, l'associacionisme i la producció ecológica dels Països catalans, fent partícep a la ciutadania dels valors de l'ecología i la sostenibilitat i es el principal event que es realitza a Catalunya per celebrar el Día de laTerra en coordinació amb la xarxa internacional  Earth Day network (Washington /EUA). A més, té una gran acollida entre els habitants de Barcelona que, any rera any, acudeixen al Parc de la Ciutadella per gaudir de l'event per no mencionar el gran nombre d'artesans, associacions i professionals que participen.

Per aquest motius i perque portem 17 anys celebrant-la et demanem el teu suport. Fes-la possible amb la teva firma!

Moltíssimes gràcies

Associació Dia de la Terra

This petition was delivered to:
  • Alcalde de Barcelona
    Sr. Xavier Trias
  • Regidor d'Hàbitat Urbà
    Sr. Antoni Vives
  • Regidora del Districte de Ciutat Vella
    Sra. Mercé Homs
  • Regidor de Medi Ambient
    Joan Puigdollers

dia de la terra started this petition with a single signature, and now has 1,292 supporters. Start a petition today to change something you care about.