Millorar el rocòdrom d'Ontinyent

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!
Pepe Tomas Molina ha iniciado esta petición dirigida a Alcalde d'Ontinyent y

Per aclarar que la foto no correspon al rocòdrom d'Ontinyent, es una imatge de com volem que siga el rocòdrom nou.

Cada any van actualitzant i millorant el Poliesportiu, tot tipus d'esports van millorant els seus espais i cada vegada hi ha millors instal·lacions, però hi ha un espai en total abandó. I este espai és el rocòdrom.

Anem per parts:

- El rocòdrom està ubicat davall de les grades del pavelló, amagat, per a accedir a ell no hi ha cap senyalització en tot el poliesportiu que t'ajude a trobar-ho i possiblement no sàvies que hi havia un rocòdrom.

- El poliesportiu va cedir este espai per a fer un rocòdrom fa uns 20 anys (hui en dia diminut per al nombre d'usuaris que té) i van ser les pròpies persones que practicaven este esport, les que van crear el rocòdrom que hui en dia coneixem, des de llavors només han millorat les instal·lacions una vegada, ¡en 20 anys!! (d'esta millora parlarem després) .

- Les persones que fem ús d'este espai veiem com cada dia els materials estan en pitjors condicions, vaig a enumerar-les:

1. Les preses, que la gran majoria estan des que es va inaugurar, estan deteriorades. La falta de neteja d'estes és més que evident i les noves preses regnen per la seua absència. Cap actualització en anys, un desastre.

2. Els matalafets, cal destacar que els matalafets ja les utilitzaven en un altre esport i les tirarien i les van cedir per al rocòdrom. Per tant, tenim uns matalafets vells i que no protegixen prou en cas de caiguda, amb la qual cosa es traduïx a una menor seguretat per als i les usuàries del rocòdrom. Estos matalafets, no estan ben unides entre si, per la qual cosa, si algú patix una caiguda i cau just en estos buits, es pot lesionar de gravetat com en moltíssimes ocasions ha ocorregut, sent l'esquinç la lesió més recurrent. No estem segurs escalant.

3.L'espai, veiem com cada vegada hi ha més persones que disfruten d'este esport i per tant este espai és cada vegada més reduït, també com més ús se li dóna.

- L'ampliació, l'any 2017 després de 20 anys sense fer cap ampliació o millora significant, van fer una ampliació. Esta ampliació la van fer sense consultar cap usuari del rocòdrom i va ser una ampliació que va ser més una propaganda que una ampliació destinada a la millora del rocòdrom. Dic propaganda perquè després d'estar anys lluitant per a millorar el rocòdrom, van fer per fi quelcom per a poder callar als participants i vendre al públic en general que han millorat el rocòdrom. Si pregunteu a qualsevol usuario/a de si utilitzen l'espai d'esta ampliació et contestaran que no, ja que està mal construïda, amb un pilar al mig que a banda de ser perillós, és minúscula i no pots escalar en ella. En conclusió, una ampliació de què cap participant pot disfrutar i sentim que és com si hagueren tirat els diners que van invertir en ella.

- Que els diners que paguem cada any en el carnet servisca per a millorar les instal·lacions.

Per tant i per a finalitzar, volem que se'ns escolte i que per una vegada per totes ens donen l'espai que tant necessitem per a continuar disfrutant d'este meravellós esport.

Demanem que es faça una ampliació del rocòdrom per a fer Boulder, amb noves preses, parets més grans, matalafets nous i preses noves. També que es creu un rocòdrom en altura per a fer escalada esportiva. En altres poliesportius, en una de les grades, s'ha construït un rocòdrom en altura i cobert. Un rocòdrom que puga albergar competicions regionals i de la comunitat valenciana.

Una ciutat com la d'Ontinyent es mereix estar a l'altura. Moltes gràcies.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!