Petición cerrada

Salvem el cinema Rambla de l'Art

Esta petición ha conseguido 4.108 firmas

SALVEM EL CINEMA DE CAMBRILS

Cambrils té el privilegi de comptar amb l’única sala de cinema de proximitat de les nostres comarques, la Rambla de l'Art, on, a més d’estrenes nacionals i internacionals de primer ordre, podem gaudir de projeccions en versió original, cicles temàtics, òpera, etc., tot maridant el cinema amb una projecció cultural i de promoció del municipi, amb col•laboracions amb restauradors, entitats i comerços locals.

La Rambla de l'Art, que té el reconeixement de la xarxa europea de cinemes Europa Cinema, no només compta amb una programació variada de cinema comercial, infantil i d'autor, sinó que a més ha dut a terme tota una sèrie d'activitats adreçades a la població de Cambrils i voltants que enriqueixen l'oferta cultural existent. Per citar-ne algunes:

•  Preestrena i estrena d'obres de qualitat amb l'assistència dels directors i actors, i posterior debat públic.

•  Cicles de cinema temàtic: neorealisme italià, cinema negre, cinema i art, cinema i gastronomia, i cinema documental, entre d’altres.

•  Cicles d'òpera i ballet en directe i diferit.

•   Projeccions per a associacions i centres educatius de Cambrils, Salou i Reus.

•   Projeccions setmanals en versió original.

•   Exposicions artístiques i xerrades culturals relacionades amb el cinema.

•    Servei de lloguer de vídeos i de llibreria especialitzada.

•    Sopars de cinema mensuals on, amb la col•laboració d'establiments de restauració locals i cellers de les nostres comarques, es vol combinar la gastronomia amb el cinema.

Per tot això, i davant de la delicada situació econòmica que travessa el cinema municipal et demanem que signis aquesta petició que presentarem a l'Alcadessa de Cambrils per demanar-li que l'Ajuntament es comprometi a difondre i recolzar les activitats culturals que es realitzen al cinema i a garantir-ne la continuïtat.

ACTE

Associació Cultural Cinematogràfica del Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre

Hoy: Alcalde cuenta con tu ayuda

Alcalde Sensato Cambrils necesita tu ayuda con esta petición «alc@cambrils.org: Salvem el cinema Rambla de l'Art». Únete a Alcalde y 4.107 personas que ya han firmado.