Petición cerrada
Dirigida a Gerent del Banc de Sang i Teixits Sr. Enric Argelagués Vidal y 1 otro/a

Que no es permeti l’ús de la donació de sang per fomentar el feixisme

Aquest dissabte, 15 de juny, el centre feixista, “Casal Tramuntana” ha organitzat una acció entorn a la donació de sang. Ja han fet servir d’aquestes donacions com a una eina per reclutar joves a la seva causa. Ja ho van fer el febrer passat, tot fent-se fotos, com una part més de la seva propaganda d’extrema dreta, entre un “homenaje a los caídos” i la “Toma del Castell de Montgrí” per insistir en la indivisibilitat d’Espanya. Aquesta tàctica ja l’aplica fa temps el referent grec de Tramuntana, el partit nazi, Alba Daurada, i la federació de metges de Grècia s’hi ha mobilitzat en contra: http://www.20minutos.es/noticia/1798298/0/grecia/campana-neonazi/donacion-sangre/

Aquesta vegada, han enganxat cartells per la zona, no per fomentar la donació de sang en si mateixa, sinó per publicitar el seu projecte. Demanem al banc de sang que no permeti que les donacions serveixin la causa de l’extrema dreta. Que aquests feixistes donin tota la sang que vulguin, però de manera individual, sense fer-se fotos ni penjar-se medalles.

Esta petición fue entregada a:
  • Gerent del Banc de Sang i Teixits
    Sr. Enric Argelagués Vidal
  • Banc de Sang i Teixits
    Atenció al donant

Unitat contra el feixisme i el racisme ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 631 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Unitat contra el feixisme cuenta con tu ayuda

Unitat contra el feixisme i el racisme necesita tu ayuda con esta petición «Al Banc de Sang i Teixits: Que no es permeti l’ús de la donació de sang per fomentar el feixisme». Únete a Unitat contra el feixisme y 630 personas que ya han firmado.