Petition Closed

Que no es permeti l’ús de la donació de sang per fomentar el feixisme

Aquest dissabte, 15 de juny, el centre feixista, “Casal Tramuntana” ha organitzat una acció entorn a la donació de sang. Ja han fet servir d’aquestes donacions com a una eina per reclutar joves a la seva causa. Ja ho van fer el febrer passat, tot fent-se fotos, com una part més de la seva propaganda d’extrema dreta, entre un “homenaje a los caídos” i la “Toma del Castell de Montgrí” per insistir en la indivisibilitat d’Espanya. Aquesta tàctica ja l’aplica fa temps el referent grec de Tramuntana, el partit nazi, Alba Daurada, i la federació de metges de Grècia s’hi ha mobilitzat en contra: http://www.20minutos.es/noticia/1798298/0/grecia/campana-neonazi/donacion-sangre/

Aquesta vegada, han enganxat cartells per la zona, no per fomentar la donació de sang en si mateixa, sinó per publicitar el seu projecte. Demanem al banc de sang que no permeti que les donacions serveixin la causa de l’extrema dreta. Que aquests feixistes donin tota la sang que vulguin, però de manera individual, sense fer-se fotos ni penjar-se medalles.

This petition was delivered to:
  • Gerent del Banc de Sang i Teixits
    Sr. Enric Argelagués Vidal
  • Banc de Sang i Teixits
    Atenció al donant

Unitat contra el feixisme i el racisme started this petition with a single signature, and now has 634 supporters. Start a petition today to change something you care about.