Cal una escola infantil 0-6 pública més a Palma

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!

Davant la pressió demogràfica que viu Palma, CCOO reclama a la conselleria de sanitat que cedeixi el seu "pàrquing" per ubicar una escola infantil.

Les sol·licituds per a escolartizar als alumnes d'infantil a la zona de Palma supera l'oferta que la conselleria té prevista. Concretament la Zona B de Palma.

Per donar resposta a aquesta necessitat, cal establir un consens i un projecte d’ampliació de centres. Per això reclamam una reunió URGENT amb la regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Palma i la Conselleria d’Educació. Una reunió de feina amb capacitat de prendre decisions on s’identifiquin els problemes de saturació i de repartiment de la població i es puguin aportar solucions per aquest curs i per els vinents. La cessió per part de la Conselleria de Sanitat, la seva reconversió i reforma d’aquest edifici solventaria per si mateix l’actual demanda de la zona.

Hoy: Toni cuenta con tu ayuda

Toni Baos necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntent de Palma: Vull una escoleta 0-6». Únete a Toni y 120 personas que ya han firmado.