Salvem Can Sellarès !!!!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1000!
Xavi Galindo ha iniciado esta petición dirigida a Ajuntaments de Gavà i Viladecans

Els Ajuntaments de Gavà i Viladecans (Baix Llobregat) han de preservar l'espai mancomunat de Can Sellarès i no posar en marxa el projecte de construcció de blocs de pisos que provocarien la desaparició de la Piscina, la Pista de Bàsquet i molts espais d'oci més. Als nuclis urbans de Gavà i Viladecans queden pocs espais d'oci per a la ciutadania i cal preservar els de tota la vida.

Can Sellarès és un espai molt estimat pels habitants de Gavà i Viladecans, sobre tot pels de les generacions dels anys 80 i anteriors. Aquest espai, que inicialment era una masia de pagesos com tantes altres, va esdevenir un lloc d'encontre dels habitants de les dues poblacions per a practicar esports i fer actes culturals, gràcies també al suport que va tenir d'una de les indústries més importants de la zona.

És per això que cal preservar l'espai i demanar als habitants de les dues poblacions, de la resta de poblacions veïnes i a tothom que vulgui un futur millor per a tots, que signi aquesta petició per aconseguir que s'aturi el projecte que vol destruir la majoria dels espais d'aquestes instala.lacions.

Els nostres néts ens ho agrairan força si aconseguim que ells també puguin gaudir d'aquests espais de Can Sellarès.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1000!