ELS NOSTRES FILLS HAN DE PODER SEGUIR FENT ESPORT AL POLIESPORTIU MUNICIPAL DEL MASNOU

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!
Anna R​.​M. ha iniciado esta petición dirigida a Ajuntament del Masnou (Regidoria d'Esports)

Els nostres fills/es formen part de l'equip de Futbol Sala Atlètic de Masnou, molts d'ells des que es va crear aquesta formació ja fa ara quatre anys.
Per qüestions que desconeixem i totalment alienes a la voluntat dels jugadors (80 nens i joves), l'actual club s'ha desvinculat del que va ser promotor d'aquesta iniciativa esportiva l'any 2017 i que ha estat responsable de la secció de Futbol Sala tots aquests anys. A conseqüència d'aquesta decisió també la totalitat de l'equip tècnic l'acompanyarà en un nou projecte esportiu, que comptarà amb la mateixa estructura, però estarà recolzat pel C.D. MASNOU i al que també ens sumem el 80% de les famílies.

En definitiva SOM LES MATEIXES PERSONES AMB DIFERENT EQUIPACIÓ!!

Per aquest motiu:

SOL·LICITEM A L'AJUNTAMENT DEL MASNOU (REGIDORIA D'ESPORTS)
QUE PERMETI QUE ELS NOSTRES FILLS CONTINUÏN FENT ÚS DE LES INSTAL·LACIONS ESPORTIVES MUNICIPALS, DE LA MATEIXA MANERA QUE HO HAN ESTAT FENT ELS TRES DARRERS ANYS
CEDINT L'ÚS D'AQUEST ESPAI AL FUTSAL C.D. MASNOU

Volem que els nostres fills/es puguin continuar amb normalitat la seva pràctica esportiva envoltades dels mateixos companys d'equip, entrenadors, famílies i AL MATEIX ESPAI DE SEMPRE!!!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!