0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!

El projecte "Estel Solar" proposa la construcció d'un monumental conjunt de quadrants solars a Vilafranca del Penedès. Es tractaria de donar ús i aprofitar dues peces industrials de gran valor arquitectònic. Parlem de la xemeneia de la bòbila  Janè (davant del CAP de la Pelegrina) i de l'assecador de la bòbila Mascaró, situat a 200 metres de distància. És urgent que l'INCASOL, propietari dels terrenys, i l'Ajuntament de Vilafranca, responsable del patrimoni, posin els mitjans oportuns per arreglar la base de la xemeneia que, actualment, es troba en un estat lamentable i en veritable perill de caure. El projecte ha estat registrat fa més d'un any a les oficines de l'Ajuntament i totes les àrees afectades estan al cas de la idea astronòmica que planteja l'"Estel Solar". Podeu visionar també el video https://www.youtube.com/watch?v=o0P18Xz7h6Y&

Hoy: Pere cuenta con tu ayuda

Pere Casanovas necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Vilafranca del Penedès: "Salvem la xemeneia de la bòbila Jané". Polígon "Les Bassetes". Vilafranca del Penedès». Únete a Pere y 147 personas que ya han firmado.