Urdangarin i Cristina persones no grates a Viladrau

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!

Es conegut que Iñaki Urdangarin i Cristina de Borbó han passat la infància o temporades al nostre poble de Viladrau. Moltes altres personalitats, han escollit o escullen el nostre poble per estiuejar o venir a descansar els caps de setmana, ja que Viladrau és un poble tranquil i amb encant del qual estem molt orgullosos, tant els que hi vivim com els que hi tenim segones residències.

Ningú pot tancar les portes del poble a ningú, però amb aquest escrit volem demanar que Iñaki Urdangarin i Cristina de Borbó siguin declarades persones no grates a Viladrau. Per què? Doncs per demostrar que rebutgem els fets pels quals han estat jutjats i pels quals no aniran a la presó. Urdangarin ha robat MOLTS diners de tots nosaltres pel seu benefici, i un petit grup de persones del poble volem comunicar que no defensem els lladres i que no són benvinguts al nostre poble.

Viladrauencs, viladrauenques i gent que estimeu aquest poble, necessitem el suport de tots vosaltres per tirar endavant aquesta petició i fer-la arribar a l'Ajuntament de Viladrau que és qui pot fer possible aquesta declaració.

Hoy: Viladrauencs cuenta con tu ayuda

Viladrauencs necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Viladrau: Urdangarin i Cristina persones no grates a Viladrau». Únete a Viladrauencs y 106 personas que ya han firmado.