Petición cerrada

El petit comerç de Viladecans és l’essència del poble

Esta petición ha conseguido 303 firmas

El petit comerç de Viladecans és l’essència del poble

El comerç de la teva ciutat és el que posa i treu els carrers cada dia, qui il·lumina i dóna vida els carrers amb els seus aparadors, el comerç són la Maria, el Joan, la Glòria, són amics, confessors i consellers.

El comerç de Viladecans i del Baix Llobregat volem dir prou, som una comarca motor del nostre país, una comarca treballadora i que actualment som la comarca amb més metres quadrats de centres comercials per habitant del país.

No estem en contra d'un centre comercial, estem en contra de tots, creiem en el model comercial català de tota la vida, on els pobles amb comerç són pobles vius, no volem que la nostra vila és converteixi en una ciutat dormitori, volem una vila maca, neta i ben il·luminada, on passejar sigui un plaer, on poder VIURE.

És per això que els valedors d'aquest manifest volem demanar a les institucions el següent:

- La nova llei de comerç protegeixi el petit comerç i limiti el nombre de centres comercials al territori.
- Que l'ajuntament de la nostra ciutat adeqüi el pressupost municipal destinat al comerç i posi recursos per a millorar els principals eixos comercials i un programa de manteniment d'aquests.
- Volem un comerç de qualitat i és per això que demanem un nou pla d'usos que proporcioni una oferta de comerços diversa i acord amb les necessitats de la població.
- Mesures reals de protecció i dinamització del comerç de proximitat.
- El compromís de realitzar processos participatius i democràtics en aquells projectes de gran envergadura que repercuteixen en la vida del municipi i de la comarca.

El comerç sempre al teu costat, ara et demanem que tu estiguis al nostre!

Hoy: Xarxa Comercial de Viladecans cuenta con tu ayuda

Xarxa Comercial de Viladecans necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Viladecans: El petit comerç de Viladecans és l’essència del poble». Únete a Xarxa Comercial de Viladecans y 302 personas que ya han firmado.