Trasllat del skate park de Vallgorguina

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!
Prou Soroll ha iniciado esta petición dirigida a Ajuntament de Vallgorguina

L'Ajuntament de Vallgorguina ha instal.lat un skate park metàl.lic al parc del consultori mèdic. Està a 10 metres del centre sanitari, a tocar del parc infantil i a menys de 20 metres de les vivendes de la Carretera Vella i del carrer Mataró.

Des de la seva posada en funcionament, la contaminació acústica és insoportable pels veïns, què ens veiem obligats a tancar portes i finestres per reduïr el soroll ensordidor. Creiem que l'equip de govern de l'Ajuntament de Vallgorguina no ha valorat l'impacte sonor de dita instal.lació. En molts moments del dia, el soroll sobrepassa amb escreix el nivells màxims permesos per la llei i per la pròpia ordenança de soroll de l'Ajuntament.

Creiem que els nens tenen dret a tenir un lloc on jugar i practicar la seva afició, però entenem què és del tot desafortunada la seva ubicació ja que s'ha triat simplemente perquè era l'únic terreny disponible, fet que per si sol, no el converteix en el més idoni.

Demanem a l'Ajuntament de Vallgorguina la clausura del skate i la seva reubicació a una zona més idònia, previ estudi d'impacte i que no afecti a tercers.

Aquí podeu veure vídeos amb el xivarri:

Un diumenge a les 16 hores

Un dia laborable a les 20.45 hores

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!