Petition update

¡Ja hem passat les 1000 signatures!. Fins que no estigui al sac, seguim. 23 de setembre FESTIU!!

Fsc. Xavier Almagro Fernandez
Spain

Oct 13, 2016 — Las festeres i festers de Tarragona ens hem mogut a tots els nivells demostrant que les festes de la Tecla son dies molt senyalats en la nostra vida. Els anys 1989, 1995, 2000, 2006, per anomenar els que ja comptaven amb un seguici en creixement, el 23 de setembre va ser dissabte, i va ser FESTIU. Quan el nostre alcalde era un jove conseller municipal que impulsava la nostra festa major, el 1989, a ningú de l’ajuntament se li va passar pel cap que el 23 de setembre no fos festiu.
Gràcies a tots els festers i festeres de Tarragona i d’altres llocs per recolzar aquesta iniciativa signant, tuitejant, o fent articles. Continuem apretant fins que no ho aprovi el Consell Municipal.

Keep fighting for people power!

I'll power Change with $5 monthlyPayment method

Discussion

Please enter a comment.

We were unable to post your comment. Please try again.