Petición cerrada

Ens volen destrossar Sitges. Prou de construir sense seny ni mesura.

Esta petición ha conseguido 623 firmas

LES CONSTRUCTORES S'OMPLEN LES BUTXAQUES A COSTA DE DESTROSSAR-NOS SITGES I FER-NOS-HI FORA

Les constructores, que actualment son les grans propietaries dels terrenys de Santa Bàrbara-Vallpineda-La Plana de Sitges, motivats només per interessos econòmics i no pel bé del municipi, pressionen en aquests moments en el que sembla que estem sortint de la crisis per accelerar la urbanització i construcció de la totalitat d'aquest sector de Sitges. Més de 78 hectàrees a urbanitzar per a uns nous 4.294 habitants estimats. Una megatransformació urbanística que s'hauria de desenvolupar en més de 12 anys, segons tots els criteris urbanístics, i que sembla que volen accelerar per motius purament económics.

Per a que es continuï construint per fases i sense presses, per a que s'analitzi la consolidació i l'impacte general al municipi quan finalitzi aquesta primera fase (urbanització, construcció de les vivendes, ocupació de les mateixes i afectació en el municipi) i per no tornar a caure en errors del passat, et demanem que signis aquesta petició.

Hoy: Albert cuenta con tu ayuda

Albert G. necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Sitges: Ens volen destrossar Sitges. Prou de construir sense seny ni mesura!». Únete a Albert y 622 personas que ya han firmado.